Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 3(77) (2022)
№ 3(77) (2022)
Опубліковано:
2022-11-01
Технологічні процеси
Дослідження якості персоніфікованої захищеної від підроблення пластикової продукції
Тетяна Юріївна Киричок, Олена Володимирівна Назаренко, Оксана Іванівна Бараускєне, Тетяна Андріївна Долошко, Едуард Вікторович Матусяк
4-19
pdf
Відтворення шрифта Брайля струминним УФ-друком
Катерина Олександрівна Чепурна, Ольга Іларіонівна Хмілярчук, Софія Вікторівна Гущик
20-32
pdf
Аналітичний огляд сучасного стану технологій виготовлення гнучкого паковання та етикетки
Євген Володимирович Авдяков, Катерина Ігорівна Золотухіна
33-46
pdf
Технологія захисту та контролю друкованої продукції за допомогою прикладних програм цифрової інтроскопії
Христина Вікторівна Фельде, Ірина Василівна Солтис, Михайло Степанович Гавриляк, Артем Володимирович Мотрич, Юрій Олександрович Ушенко, Валентина Володимирівна Дворжак, Олександр Генадійович Лінючев
47-53
pdf (English)
Інформаційні технології
Дослідження процесу відтворення елементів доповненої реальності
Дарина Іванівна Баранова
54-63
pdf
Вплив базових характеристик 3D-об’єктів на продуктивність мультимедійних продуктів
Денис Ростиславович Сушко, Катерина Ігорівна Золотухіна
64-72
pdf
Візуальний контент у соціальних мережах
Руслан Любомирович Тріщук, Тетяна Олександрівна Войтюк
73-81
pdf
Поліграфічні матеріали
Прикладне Фур’є програмування для метрологічного контролю поліграфічних матеріалів для паковання
Артем Олегович Карачевцев, Михайло Петрович Горський, Клавдія Юріївна Зенкова, Вікторія Валеріївна Морфлюк-Щур, Олександр Володимирович Дуболазов, Лілія Станіславівна Слоцька, Андрій Ярославович Довгунь, Едгар Вадимович Ватаманіца
82-87
pdf (English)
Соціальні комунікації
Роль інформаційного менеджменту у системі кризово-комунікаційного реагування
Андрій Петрович Киричок
88-94
pdf
Як побудувати ефективну SMM-стратегію компанії
Інна Бориславівна Шевченко, Шендерівська Ліна Петрівна
95-103
pdf
Дизайн (моделювання, оформлення видань та паковань, Web-дизайн)
Чинники впливу на впізнаваність бренду у кросмедійній продукції
Дарина Олександрівна Іваненко, Тетяна Володимирівна Розум
104-114
pdf
Поточний номер
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська
Подати статтю
Подати статтю
Ключові слова