Чинники впливу на впізнаваність бренду у кросмедійній продукції

Автор(и)

  • Дарина Олександрівна Іваненко НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна
  • Тетяна Володимирівна Розум НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна http://orcid.org/0000-0003-1837-1080

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.3(77).2022.268118

Ключові слова:

кросмедіа, бренд, кросмедійний продукт, впізнаваність бренду, креативна реклама, причинно-наслідкова діаграма, класифікація

Анотація

В роботі наведено результати дослідження сучасного стану технології зі створення кросмедійної рекламної продукції та чинників, що впливають на впізнаваність бренду. Виконано патентний пошук за чотирма тематичними напрямами та визначено тенденції розвитку кросмедійних технологій у галузі креативної реклами. Проаналізовано наповнення та цільову аудиторію кросмедійної рекламної продукції.

На основі проведеного аналізу та патентного пошуку визначено тенденції розвитку технологій, програмного і апаратного забезпечення та дизайну кросмедійних рекламних продуктів. За результатами аналізу можна сказати, що кросмедійна рекламна продукція активно розвивається і впізнаваність бренду для цієї продукції є актуальною та перспективною тематикою.

Патентний аналіз за останні десять років виявив сталий розвиток сучасних технологій, методів та апаратно-програмних засобів для створення кросмедійної рекламної продукції. У динаміці патентування стрімке зростання відзначено у 2018 р., що підтверджується великою кількістю виданих патентів в США, Японії, Польщі, Україні та Німеччині. Найбільш поширеними напрямами патентування є створення кросмедійної продукції, креативної реклами, загалом рекламної продукції та програних продуктів для розробки рекламної продукції.

В роботі представлено авторську класифікацію рекламної продукції за методами розміщеннями і каналами розповсюдження, а також кросмедійних рекламних продуктів за цільовою аудиторією, циклічністю, часом сприйняття інформації та каналами розповсюдження. Проаналізовано процес створення дизайну для кросмедійної рекламної продукції та розроблено причинно-наслідкову діаграму, що систематизує та виокремлює фактори, які впливають на ефективність кросмедійної рекламної продукції. Серед факторів відібрано основні, що впливають на ефективність впізнаваності продукції та при створенні продукту.

Біографії авторів

Дарина Олександрівна Іваненко, НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського

магістрантка, кафедра репрографії

Тетяна Володимирівна Розум, НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського

канд. техн. наук, доц., кафедра репрографії

Посилання

Efektyvna reklama [Effective advertising]. Retrieved from https://spar.ua/blogs/a-yaka-reklama-efektivna [in Ukrainian].

Osnovni vydy reklamy ta yikh kharakterystyka [The main types of advertising and their characteristics]. Retrieved from https://pidru4niki.com/1238060450037/marketing/osnovni_vidi_reklami_harakteristika [in Ukrainian].

(2006). Kharakterystyka reklamy [Characteristics of advertising]. Marketynh. Retrieved from https://library.if.ua/book/56/4021.html [in Ukrainian].

Logokony: reklamnyy produkt dlya brend-reklamodateley. Retrieved from https://patents.google.com/patent/RU2446468C2/ru?q=%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0+%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B0&oq=%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0+%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B0.

Sistema i sposob opredeleniya effektivnosti vneshney ili vnutrenney reklamy. Retrieved from https://patents.google.com/patent/RU2675334C1/ru?q=%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0+%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B0&oq=%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0+%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B0.

Hrafichne zobrazhennia lohotypu ‘Kreatyvna Ukraina’ [Graphic image of the logo ‘Creative Ukraine’]. ‘Creative Ukraine’. Retrieved from https://sis.ukrpatent.org/uk/search/detail/1567361/ [in Ukrainian].

Robertson, R., & Cruzol, E. Method and system for creating printed product designs // Patent JP5528422B2. Publish 25.06.2014. Retrieved from https://patents.google.com/patent/JP5528422B2/en?q=Design+of+printed+products&oq=Design+of+printed+products [in English].

Grosz, A. E., Lai, A. J. F., Schultz, D., Barushev, D., Astashov, A. V., & Wang, W. Methods and systems for automating insertion of content into media-based projects // Patent US8958662B1. Publish 17.02.2015. Retrieved from https://patents.google.com/patent/US8958662B1/en?q=Design+of+printed+products&oq=Design+of+printed+products [in English].

Tao, F. Graphic design system for dynamic content generation // Patent US20190325626A1. Publish 24.10.2019. Retrieved from https://patents.google.com/patent/US20190325626A1/en?q=brandbook&oq=brandbook [in English].

Shcho take mokap i navishcho vony dyzaineru [What is a mockup and why do they need a designer]. Retrieved from https://wezom.academy/ua/chto-takoe-mokapy-i-zachem-oni-dizajneru/ [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-10

Як цитувати

Іваненко, Д. О., & Розум, Т. В. (2023). Чинники впливу на впізнаваність бренду у кросмедійній продукції . Технологія і техніка друкарства, (3(77), 104–114. https://doi.org/10.20535/2077-7264.3(77).2022.268118

Номер

Розділ

Дизайн (моделювання, оформлення видань та паковань, Web-дизайн)