Маркетинг української художньої книжки

Автор(и)

  • Жанна Миколаївна Ковба Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»), Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.1(19).2008.62429

Ключові слова:

маркетинг, українська художня книжка, збут, купівля, читання, інформаційні технології

Анотація

На матеріалах діяльності українських видавництв досліджуються тенденції видавничої політики, збуту, специфіки купівлі і читання літературно-художньої книжки. Пропонується комплекс маркетингу, орієнтованого на читача (споживача) як система дій, обумовлених динамічним формуванням української масової художньої книжки і розвитком інформаційних технологій.

Біографія автора

Жанна Миколаївна Ковба, Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»)

к.і.н., доцент, кафедра органiзацiї видавничої cправи, полiграфiї та книгорозповсюдження

Посилання

Hryshchenko O., Solodovnyk V. Proroky, piraty, polityka i publika. Kulturna industriia i derzhavna polityka v suchasnii Ukraini. — K.: «K.I.S.», 2003.

Mahisterski roboty I. Kostiuchenko «Typovi masovi kampanii vprovadzhennia na rynok ukrainskoi masovoi khudozhnoi knyzhky» (2007). O. Velychko «Stratehiia rehionalnykh zbutovykh predstavnykiv vydavnytstv» (2007).

Den knyhy v rik knyhy // Druh chytacha. — 2007. — № 8; Afonin O. Ukrainska knyzhka v Ukraini vykhodyt, ale okrim avtora i vydavnytstva pro nei nikhto ne znaie // Knyzhkovyi klub. — 2006. — № 10 (54); O. Koval. Pidkazhy pysmennykam siuzhety maibutnikh knyzhok // Osvita PR. Informatsiino-analitychna hazeta. — 2007 — kviten; L. Finkelshtein. Knyhovydannia — moralnyi biznes // Den — 2007 — 5 liutoho.

Rezultaty opytuvannia vidviduvachiv knyzhkovoho yarmarku «Kyivski kontrakty» — 19—21 hrudnia 2007.

Marketynh vzaiemyn zi spozhyvachamy suchasna metodolohiia pobudovy stiikoho biznesu, yaka umozhlyvliuie uspishne vyrishennia zavdan poshukiv i utrymannia kliientury, mozhlyvostei novykh form prodazh, praktyku analizu konkretnykh rynkovykh sytuatsii. P. R. Gamle, M. Stone, N. Woodsock. 1999; P. Hembl. M. Stoun, N. Vudkok. Marketynh vzaymootnoshenyi s potrebyteliamy. Per. s anhl. — M.: Fayr — Press — 2002.

Oskilky v Ukraini vidsutni literaturni ahentstva duzhe vazhlyva tsilkom dostupna informatsiia saitiv vydavnytstv, rezultativ sotsiolohichnykh doslidzhen (www.aup.iatp.org.ua; www.mesogaia.il.if.uabazan096html; http//pravda.com.ua.archive /50320-2new), nechyslennykh fakhovykh chasopysiv.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-03-31

Як цитувати

Ковба, Ж. М. (2008). Маркетинг української художньої книжки. Технологія і техніка друкарства, (1(19), 127–135. https://doi.org/10.20535/2077-7264.1(19).2008.62429

Номер

Розділ

Менеджмент виробництва