Якість і культура обслуговування у книжковому магазині

Автор(и)

  • І. В. Барнич

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.3(37).2012.32426

Ключові слова:

оцінка якості і культури обслуговування у книжковому магазині, коефіцієнт оцінювання

Анотація

В статті розглянуто основні напрямки, що визначають якість і культуру обслуговування в книжковому магазині і запропонована методика їх оцінювання.

Біографія автора

І. В. Барнич

магістр

Посилання

Blank I. L. Torgovyj menedzhment / I. L. Blank. — K. : UFIMB, 1997. — 405 s.

Apopii V. V., Mishchuk I. P., Rebytskyi V. M. ta in. Orhanizatsiia torhivli : Pidruchnyk; 2-he vyd., pererob. ta dop. / za redaktsiieiu V. V. Apopiia. — Kyiv : Tsentr navchalnoi literatury, 2005. — 616 s.

D. Smit. Posibnyk knyhovydavtsia : per. z anhl. — K. : Lybid Ukrainy, 1999. — 192 s.

Teremko V. I. Vydavnychyi marketynh : navch. posib. / V. I. Teremko. — K. : Akademvydav, 2009. — 272 s.

Teremko V. I. Osnovni zasady vydavnychoho biznesu : navch. posib. / V. I. Teremko. — K. : Akademvydav, 2009. — 136 s.

Rievnivtseva O. V. Orhanizatsiia torhivli : navch. posib. / O. V. Rievnivtseva, A. B. Osadchuk, O. P. Pashchenko. — Zhytomyr : ZhDTU, 2010. — 202 s.

Kovba Zh. M. Asortyment drukovanoi produktsii : navch. metod. posib. / Zh. M. Kovba, T. V. Olianyshen, O. V. Melnykov. — Lviv : Ukrainska akademiia drukarstva, 2009. — 100 s.

Gret G. P. Organizacija rasprostranenija pechatnoj produkcii roznichnyh knigotorgovyh predprijatij / G. P. Gret // Knizhnaja torgovlja : Nauch.-tehn. inform. sborn. / Informpechat’. — 1997. — Vyp. 1. — S. 1–7.

Gret G. P. Tovarodvizhenie v knizhnoj torgovle / G. P. Gret // Knizh. torgovlja : Nauch.-tehn. inform. sb. / Informpechat’. — 1997. — Vyp. 2. — S. 3–7.

Dainovska S. M. Marketynh u diialnosti knyhotorhovelnykh pidpryiemstv / S. M. Dainovska // Polihrafiia i vyd. sprava. — 1993. — Vyp. 28. — S. 118–121.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-09-28

Як цитувати

Барнич, І. В. (2012). Якість і культура обслуговування у книжковому магазині. Технологія і техніка друкарства, (3(37), 155–160. https://doi.org/10.20535/2077-7264.3(37).2012.32426

Номер

Розділ

Менеджмент виробництва