Формування та запровадження нових компонентів розвитку, що підвищують конкурентоспроможність підприємства

Автор(и)

  • Наталія Олексіївна Пархоменко Київський національний університет технологій та дизайну, Україна
  • Аліса Сергіївна Проценко Kyiv National University of Technologies and Design, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.4(38).2012.32222

Ключові слова:

конкурентоспроможність підприємства, стратегічні напрямки, ресурсне забезпечення

Анотація

У статті розглядаються основні напрями та нові компоненти підвищення конкурентоспроможності підприємств, які залежать від їх потенційних можливостей, умов реалізації стратегічних напрямів, розвитку і використання ресурсного забезпечення.

Біографії авторів

Наталія Олексіївна Пархоменко, Київський національний університет технологій та дизайну

к.т.н., доцент

Аліса Сергіївна Проценко, Kyiv National University of Technologies and Design

магістр

Посилання

Dolzhanskyi I. Z. Konkurentospromozhnist pidpryiemstva : Navchalnyi posibnyk / I. Z. Dolzhanskyi, T. O. Zahorna. — Kyiv : Tsentr navchalnoi literatury, 2006. — 384 s.

Zaruba Iu. B. Konkurentospromozhnist pidpryiemstva / Iu. B. Zaruba // Finansy Ukrainy. — 2001. — № 2. — C. 119–125.

Mazilkina E. I. Osnovy upravlenija konkurentosposobnost’ju / E. I. Mazilkina, G. G. Panichkina. — Saratov, 2005. — S. 23–24.

Savchuk V. I. Systemy upravlinnia konkurentospromozhnistiu / V. I. Savchuk, D. A. Korzh. — K. : Znannia, 2002. — 310 s.

Porter M. Konkurencija [Per. z anhl.] / M. Porter. — M. : ID «Vil’jams», 2000. — 496 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-12-24

Як цитувати

Пархоменко, Н. О., & Проценко, А. С. (2012). Формування та запровадження нових компонентів розвитку, що підвищують конкурентоспроможність підприємства. Технологія і техніка друкарства, (4(38), 129–134. https://doi.org/10.20535/2077-7264.4(38).2012.32222

Номер

Розділ

Менеджмент виробництва