Соціальні комунікації у системі «автор—видавець—читач» засобами трендових медіа-інновацій

Олена Леонідівна Кір’янова

Анотація


У статті обґрунтовано вплив дигіталізації на учасників соціальних комунікацій в системі «автор—видавець—читач», охарактеризовано використання трендових медіа-інновацій у видавничій справі: від кроссмедійності та візуалізації контенту до користувацького контенту UGC.


Ключові слова


соціальні комунікації; видавнича справа; система «автор—видавець—читач»; трендові медіа-інновації; мережева співпраця

Повний текст:

PDF

Посилання


Курбан О. В. Загальна характеристика сучасного інтернет-простору в контексті використання соціальних онлайн-мереж / О. В. Курбан // Поліграфія і видавнича справа. 2016. № 1. С. 216–225.

Скібан О. І. Видавнича комунікація в системі соціальних комунікацій інтернет-простору України / О. І. Скібан // Наукові записки [Української академії друкарства]. 2014. № 4. С. 145–151.

Зимина Л. В. Культурная конвергенция : новые медиа и издательский бизнес / Л. В. Зимина // Вестник Челябинского государственного университета. 2015. № 5. С. 377–383.

Collins Jim. Bring on the Books for Everybody : How Literary Culture Became Popular / J. Collins. Culture Durhamand. L. : Duke Univ. Press, 2010. 300 р.

Крылова Е. В. Социальные сети книжной тематики как особая коммуникационная среда для субъектов книжного рынка / Е. В. Крылова // Труды Санкт-Петербургского государственного университета культуры и искусств. 2013. Т. 201. С. 131–140.

Викулова Л. Г. Издательский дискурс в системе общения «авториздательчитатель» / Л. Г. Викулова // Вестник Иркутского государственного лингвистического университета. 2012. № 2(18). С. 63–69.

Булах Т. Електронний мерчандайзинг : сутнісні характеристики, специфіка застосування в інтернет-книгарнях / Т. Булах // Вісник Книжкової палати. 2015. № 5. С. 3–7.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Kurban, O. V. (2016). Zahalna kharakterystyka suchasnoho internet-prostoru v konteksti vykorystannia sotsialnykh onlain-merezh [General characteristics of the modern Internet space in the context of online social networks]. Journal of Polihraphiia i vydavnycha sprava Printing and publishing, 1, 216–225 [in Ukrainian].

2. Skiban, O. I. (2014). Vydavnycha komunikatsiia v systemi sotsialnykh komunikatsii internet-prostoru Ukrainy [Publishing communication in the social Internet space communications of Ukraine]. Journal of Naukovi zapysky [Ukraiinskoi akademii drukarstva] Scientific notes [Ukrainian Academy of Printing], 4, 145–151 [in Ukrainian].

3. Zimina, L. V. (2015). Kulturnaya konvergentsiya: novyie media i izdatelskiy biznes [Cultural convergence of new media and publishing business] Journal of Vestnik Chelyabinskogo gosudarstvennogo universiteta Bulletin of theChelyabinskStateUniversity, 5, 377–383 [in Russian].

4. Collins, Jim. (2010). Bring on the Books for Everybody: How Literary Culture Became Popular. Culture Durhamand. L.: Duke Univ. Press [in English].

5. Kryilova, E. V. (2013). Sotsialnyie seti knizhnoy tematiki kak osobaya kommunikatsionnaya sreda dlya sub’ektov knizhnogo ryinka [Social Networking book theme as a special communication environment for the subjects of the book market]. Journal of Trudy Sankt-Peterburgskogo gosudarstvennogo universiteta kultury i iskusstv Proceedings of the St. Petersburg State University of Culture and Arts, Vol. 201, 131–140 [in Russian].

6. Vikulova, L. G. (2012). Izdatelskiy diskurs v sisteme obscheniya ‘avtorizdatelchitatel’ [Publishing discourse in the system of communication, ‘the authorpublisherreader’]. Journal of Vestnik Irkutskogo gosudarstvennogo lingvisticheskogo universiteta Bulletin of Irkutsk State Linguistic University, 2, 63–69 [in Russian].

7. Bulakh, T. (2015). Elektronnyi merchandaizynh: sutnisni kharakterystyky, spetsyphika zastosuvannia v internet-knyharniakh [Electronic merchandising, essential characteristics, application specificity online bookstores]. Journal of Visnyk Knyzhkovoyi palaty Bulletin of the Book Chamber, 5, 3–7 [in Ukrainian].




DOI: https://doi.org/10.20535/2077-7264.2(56).2017.116270

Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


 Ліцензія Creative Commons

follow me on facebook

© ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського