Роль інформаційного менеджменту у системі кризово-комунікаційного реагування

Автор(и)

  • Андрій Петрович Киричок НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.3(77).2022.273104

Ключові слова:

кризово-комунікаційне реагування, інформаційний менеджмент, криза, комунікація, засоби масової інформації, стратегія, репутація

Анотація

У статті зазначено актуальність дослідження, яка полягає в тому, що без чітко структурованої інформаційної політики та контролю за процесами комунікації неможливе успішне державне управління, це пов’язано з тим, що від змістовного наповнення розповсюдження інформації залежить відношення населення не тільки до рішень та ініціатив органів державної влади, але й до тих чи інших подій у різних сферах життєдіяльності країни. Значення відмінно організованої системи комунікації підвищується в процесі кризових ситуацій у країні, коли знищуються стійкий рух інформації. У будь-яких кризових ситуаціях всі країни, які функціонують на демократичних засадах мають здійснювати контроль за інформаційним потоком. Метою дослідження є аналіз та обґрунтування ролі інформаційного менеджменту у системі кризово-комунікаційного реагування.

На основі проведеного дослідження проаналізовано наукові підходи до визначення поняття «інформаційний менеджмент».

Визначено, що основними компонентами успішного інформаційного менеджменту у системі кризово-комунікаційного реагування є оперативне і узгоджене розповсюдження інформації про кризову ситуацію за допомогою засобів масової інформації, врахування основних потреб та інтересів громадян, підкорення довіри людей через створення іміджу чесності, прозорості, рішучості, прояву турботи, переконання у результативності заходів стосовно вирішення кризової ситуації.

Сформовані висновки, що успішне кризово-комунікаційне реагування організації передбачає узгоджені дії з інформаційного менеджменту і постійне інформування кожного, до яких відноситься криза, а також, насамперед до засобів масової інформації. Крім того, відповідно до проведеного аналізу наукових поглядів зарубіжних вчених було визначено, що сутність кризово-комунікаційного реагування розглядаються як повідомлення організації про власні дії населення в процесі кризи.

Біографія автора

Андрій Петрович Киричок, НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського

канд. наук із соц. ком., доц., кафедра видавничої справи і редагування

Посилання

Matviienko, O. V. (2004). Osnovy informatsiinoho menedzhmentu [Basics of information management]. Kyiv [in Ukrainian].

Il’ganayeva, V. A., & Davydova, I. A. (2001). Upravleniye informatsiyey kak predmet prepodovaniya [Information management as a subject of teaching]. Kharkov.

Krutko, V. N. (1994). Vvedeniye v menedzhment krizisnykh situatsiy: Prakticheskiye rekomendatsii. [Introduction to crisis management: Practical recommendations]. Kiyev: MZUUP.

Coombs, T. (2014). Ongoing Crisis Communication: Planning, Managing, and Responding. Newbury Park, CA: Sage Publications [in English].

Weller, & Watt, J. (2014). Eliciting Experts’ Knowledge in Emergency Response Organizations. International Journal of Emergency Services, 3(2), 118–130 [in English].

Fink, S. (1986). Crisis Management: Planning for the Inevitable. New York, NY: American Management Association. P. 245 [in English].

Woodyard, T. M. Crisis Communication: A Commanders Guide to Effective Crisis Communication. Retrieved from http://www.au.af.mil/au/awc/awcgate/acsc/98-307.pdf [in English].

Pocheptsov, G. G. (1998). Imidzhelogiya: teoriya i praktika [Imageology: theory and practice]. Kiyev: Izd-vo SP ‘ADEFUkraina’.

(2000). Cabinet Office Crisis Communications Research. RS4761 Report. November. Retrieved from http://www.ukresilience.info/contingencies/pubs/crisis_comm.pdf [in English].

Korolko, V. H. (2001). Imidzh Ukrainy: stan i chynnyky formuvannia [Image of Ukraine: state and factors of formation]. Ukrainske suspilstvo: desiat rokiv nezalezhnosti: Sotsiol. monitorynh ta koment. naukovtsiv, 246–259 [in Ukrainian].

Dowling, G. R. (2004). The Art &Science of Marketing. Oxford University Press. Oxford [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-01

Як цитувати

Киричок, А. П. (2022). Роль інформаційного менеджменту у системі кризово-комунікаційного реагування . Технологія і техніка друкарства, (3(77), 88–94. https://doi.org/10.20535/2077-7264.3(77).2022.273104

Номер

Розділ

Соціальні комунікації