The Manufacturing Technology and its Effect on the Tribological Properties of the New Parts for Printing Machines
DOI:
https://doi.org/10.20535/2077-7264.4(54).2016.84483Ключові слова:
технологія виготовлення, антифрикційні деталі, композиційні матеріали, друкарські машини, підшипники ковзанняАнотація
Розвиток сучасного технічного обладнання в машинобудівній галузі має велике значення для проблеми підвищення міцності машин і механізмів. Це одна з важливих проблем серед завдань створення нових технічних об’єктів. Розширення корисного періоду обслуговування машин, механізмів та обладнання, зокрема друкарського навіть у невеликій мірі є еквівалентом впроваджених нових виробничих потужностей.
Питання технічної еволюції постійно пов’язані з проблемами розвитку матеріалознавства. Питання використання нових матеріалів займають центральне місце в загальній проблемі підвищення якості машин й обладнання, зокрема друкарського, включаючи матеріали контактних пар, такі як антифрикційні (несучі) матеріали.
У статті представлено особливості технології виготовлення та її вплив на антифрикційні властивості нових деталей тертя на основі композиційних матеріалів з нікелевого сплаву ЕП975 із домішками твердої змащувальної речовини CaF2, які призначено для високошвидкісного друкарського обладнання. Узагальнено формування структури і властивостей нових антифрикційних матеріалів після застосування нової технології виготовлення. Результатами промислових випробувань підтверджено ефективність розробленої технології виготовлення підшипників ковзання. Результати триботехнічних властивостей нових композиційних матеріалів представлено порівняно з відомим нікелевим композиційним сплавом. Промислові випробування нових композиційних антифрикційних деталей проведено у вузлах тертя друкарських машин. Візуальний огляд і вимірювання шорсткості показали, що контактні поверхні підшипників не пошкоджені, мають високу якість і можуть використовуватися у виробництві. Промислові випробування ЕП975-CaF2 підшипників ковзання показали збільшення зносостійкості у 5–6 разів порівняно з вже відомими антифрикційними деталями.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Tetiana Roik, Yuliia Vitsiuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.