Маркетинг української художньої книжки
DOI:
https://doi.org/10.20535/2077-7264.1(19).2008.62429Ключові слова:
маркетинг, українська художня книжка, збут, купівля, читання, інформаційні технологіїАнотація
На матеріалах діяльності українських видавництв досліджуються тенденції видавничої політики, збуту, специфіки купівлі і читання літературно-художньої книжки. Пропонується комплекс маркетингу, орієнтованого на читача (споживача) як система дій, обумовлених динамічним формуванням української масової художньої книжки і розвитком інформаційних технологій.
Посилання
Hryshchenko O., Solodovnyk V. Proroky, piraty, polityka i publika. Kulturna industriia i derzhavna polityka v suchasnii Ukraini. — K.: «K.I.S.», 2003.
Mahisterski roboty I. Kostiuchenko «Typovi masovi kampanii vprovadzhennia na rynok ukrainskoi masovoi khudozhnoi knyzhky» (2007). O. Velychko «Stratehiia rehionalnykh zbutovykh predstavnykiv vydavnytstv» (2007).
Den knyhy v rik knyhy // Druh chytacha. — 2007. — № 8; Afonin O. Ukrainska knyzhka v Ukraini vykhodyt, ale okrim avtora i vydavnytstva pro nei nikhto ne znaie // Knyzhkovyi klub. — 2006. — № 10 (54); O. Koval. Pidkazhy pysmennykam siuzhety maibutnikh knyzhok // Osvita PR. Informatsiino-analitychna hazeta. — 2007 — kviten; L. Finkelshtein. Knyhovydannia — moralnyi biznes // Den — 2007 — 5 liutoho.
Rezultaty opytuvannia vidviduvachiv knyzhkovoho yarmarku «Kyivski kontrakty» — 19—21 hrudnia 2007.
Marketynh vzaiemyn zi spozhyvachamy suchasna metodolohiia pobudovy stiikoho biznesu, yaka umozhlyvliuie uspishne vyrishennia zavdan poshukiv i utrymannia kliientury, mozhlyvostei novykh form prodazh, praktyku analizu konkretnykh rynkovykh sytuatsii. P. R. Gamle, M. Stone, N. Woodsock. 1999; P. Hembl. M. Stoun, N. Vudkok. Marketynh vzaymootnoshenyi s potrebyteliamy. Per. s anhl. — M.: Fayr — Press — 2002.
Oskilky v Ukraini vidsutni literaturni ahentstva duzhe vazhlyva tsilkom dostupna informatsiia saitiv vydavnytstv, rezultativ sotsiolohichnykh doslidzhen (www.aup.iatp.org.ua; www.mesogaia.il.if.uabazan096html; http//pravda.com.ua.archive /50320-2new), nechyslennykh fakhovykh chasopysiv.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 Zhanna Kovba
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.