Создание орнаментов со стилистическими особенностями различных эпох и применение их в разработке фирменного стиля
DOI:
https://doi.org/10.20535/2077-7264.3-4(21-22).2008.58998Ключові слова:
орнамент, стильові особливості, епоха, фірмовий стильАнотація
У статті розглядається репрезентативна функція орнаменту, яка відповідає за збільшення представлення цінності продукту. Розглянуто особливості формування орнаментів із стильовими особливостями різних епох. Сформовано структури для створення орнаменту і розробки фірмового стилю.
Посилання
Hurska A. S. Mova ta hramatyka ukrainskoho ornamentu: Navchalno-metodychnyi posibnyk. — K.: Alternatyvy, 2003. — 144 s.; il.
Romat E. V. Reklama: Uchebnik dlja vuzov. — 3-e izd., pererab. i dop. — Kiev, Har'kov: NVF «Studcentr», 1999. — 480 s.
Danilenko V. Ia. Dyzain: Pidruchnyk. — Har'kov: HDADM, 2003. — 320 s.
Tiutcheva L. D. Teksty lektsii z dystsypliny «Osnovy tekhnichnoi estetyky i dyzainu». — Har'kov: HNURJe, 2005.
Burtnoj M. A., Tjutcheva L. D. Graficheskaja model' proektirovanija firmennogo stilja uchebnogo zavedenija // Moloda mystetska nauka Ukrainy. Kh naukova konferentsiia molodykh naukovtsiv, doktorantiv, aspirantiv, mahistrantiv, studentiv / Zbirnyk materialiv. — Ch. I. — Kharkiv: KhDADM, 2007. — 50—52 s.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 K. Kobilnik, L Tyutcheva, M. Burtnoi, V, Vakhlakova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.