Маркетинг періодичних видань: проблема визначення поняття та основних функцій
DOI:
https://doi.org/10.20535/2077-7264.3-4(21-22).2008.58864Ключові слова:
маркетинг, періодичне видання, публікація, наукова праця, монографія, авторАнотація
Дослідження проводилося з метою визначення поняття маркетингу періодичних видань, основних функцій маркетингу періодичних видань. Для цього було проаналізовано публікації, наукові праці, монографії різних авторів з метою отримання необхідної інформації.
Посилання
Skybinskyi S. V. Marketynh [Tekst]: pidruch./ S. V. Skybinskyi. — K.: KNEU, 2005. — 567, [1] s. — 1500 pr. — ISBN 966-574-753-3.
Novyj anglo-russkij slovar' [Tekst] / V. K. Mjuller, V. L. Dashevskaja, V. A. Kaplan i dr. — 5-e izd. — M.: Rus. jaz., 1998. — 880, [1] s. — 23000 jekz. — ISBN 5-200-02557-5.
Sadekov A. A. Upravlenie predprijatiem pechatnogo SMI: marketingovyj podhod [Tekst]: monogr. / A. A. Sadekov, V. V. Bradov. — Doneck: DonGUJeT, 2007. — 190 s. — ISBN 978-966-385-046-7.
Kosarchuk V. P. Zhurnalistskyi marketynh [Tekst]: navch.-metod. vyd./ V. P. Kosarchuk. — K., 1999. — 19, [2] s.
Blohin I. N. Sociologija rinka i marketing SMI // Sociologija zhurnalistiki: Ocherki metodologii i praktiki [Tekst] / I. N. Blohin. — 2002. — 420 s.
Voroshilov V. V. Zhurnalistika [Tekst]: ucheb. / V. V. Voroshilov. — 3-e. izd. — SPb.: Izd-vo Mihajlova V. A., 2001. — 447 s.
Kuznecov B. A. Jekonomika i organizacija izdatel'skoj dejatel'nosti [Tekst]: ucheb. dlja vuz. / B. A. Kuznecov. — M.: AST: Astrel', 2006. — 319, [1] s. — (Vysshaja shkola).
Gurevich S. M. Jekonomika otechestvennyh SMI [Tekst]: ucheb. posob. dlja vuz./ S. M. Gurevich. — 3-e izd., pererab. i dopol. — M.: Aspekt press, 2004. — 288 s. — ISBN 5-7567-0312-8.
Mil'chin A. Je. Izdatel'skij slovar'-spravochnik [Tekst] / A. Je. Mil'chin. — M.: Jurist#, 1998. — 535, [1] s.
Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy [Tekst] / V. T. Busel. — K.: Perun, 2001. — 1440 s. — ISBN 966-569-013-2.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 Olha Barzylovych, O. Pavliuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.