Маркетинг періодичних видань: проблема визначення поняття та основних функцій

Автор(и)

  • Ольга Михайлівна Барзилович Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»), Україна
  • О. Р. Павлюк Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»), Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.3-4(21-22).2008.58864

Ключові слова:

маркетинг, періодичне видання, публікація, наукова праця, монографія, автор

Анотація

Дослідження проводилося з метою визначення поняття маркетингу періодичних видань, основних функцій маркетингу періодичних видань. Для цього було проаналізовано публікації, наукові праці, монографії різних авторів з метою отримання необхідної інформації.

Біографія автора

Ольга Михайлівна Барзилович, Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»)

кафедра органiзацiї видавничої cправи, полiграфiї та книгорозповсюдження

Посилання

Skybinskyi S. V. Marketynh [Tekst]: pidruch./ S. V. Skybinskyi. — K.: KNEU, 2005. — 567, [1] s. — 1500 pr. — ISBN 966-574-753-3.

Novyj anglo-russkij slovar' [Tekst] / V. K. Mjuller, V. L. Dashevskaja, V. A. Kaplan i dr. — 5-e izd. — M.: Rus. jaz., 1998. — 880, [1] s. — 23000 jekz. — ISBN 5-200-02557-5.

Sadekov A. A. Upravlenie predprijatiem pechatnogo SMI: marketingovyj podhod [Tekst]: monogr. / A. A. Sadekov, V. V. Bradov. — Doneck: DonGUJeT, 2007. — 190 s. — ISBN 978-966-385-046-7.

Kosarchuk V. P. Zhurnalistskyi marketynh [Tekst]: navch.-metod. vyd./ V. P. Kosarchuk. — K., 1999. — 19, [2] s.

Blohin I. N. Sociologija rinka i marketing SMI // Sociologija zhurnalistiki: Ocherki metodologii i praktiki [Tekst] / I. N. Blohin. — 2002. — 420 s.

Voroshilov V. V. Zhurnalistika [Tekst]: ucheb. / V. V. Voroshilov. — 3-e. izd. — SPb.: Izd-vo Mihajlova V. A., 2001. — 447 s.

Kuznecov B. A. Jekonomika i organizacija izdatel'skoj dejatel'nosti [Tekst]: ucheb. dlja vuz. / B. A. Kuznecov. — M.: AST: Astrel', 2006. — 319, [1] s. — (Vysshaja shkola).

Gurevich S. M. Jekonomika otechestvennyh SMI [Tekst]: ucheb. posob. dlja vuz./ S. M. Gurevich. — 3-e izd., pererab. i dopol. — M.: Aspekt press, 2004. — 288 s. — ISBN 5-7567-0312-8.

Mil'chin A. Je. Izdatel'skij slovar'-spravochnik [Tekst] / A. Je. Mil'chin. — M.: Jurist#, 1998. — 535, [1] s.

Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy [Tekst] / V. T. Busel. — K.: Perun, 2001. — 1440 s. — ISBN 966-569-013-2.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-12-29

Як цитувати

Барзилович, О. М., & Павлюк, О. Р. (2008). Маркетинг періодичних видань: проблема визначення поняття та основних функцій. Технологія і техніка друкарства, (3-4(21-22), 133–138. https://doi.org/10.20535/2077-7264.3-4(21-22).2008.58864

Номер

Розділ

Менеджмент виробництва