Використання переваг гіпертекстових технологій в мережевій рекламі
DOI:
https://doi.org/10.20535/2077-7264.3-4(21-22).2008.58843Ключові слова:
гіпертекстові технології, мережева реклама, ефективність, гіпертекстАнотація
Розглянуто тенденції розвитку мережної реклами. Виділено показники, що характеризують її ефективність. Визначено особливості гіпертексту, що підвищують ефективність мережної реклами.
Посилання
Elektronnyi resurs: http://gemius.com.ua/ua/aktualnosci/2009-02-04/01.
Elektronnyi resurs: http://www.mediabusiness.com.ua/content/view/11895/125/lang,uk/.
Elektronnyi resurs: http://marketinginflorida.com/index-2.html.
Vul' V. A. Jelektronnye izdanija. — Sankt-Peterburg: BHV. — 2003. — 560 s.
Petjushkin A. V. Osnovy bannernoj reklamy. — SPb.: BHV-Peterburg, 2002. — 464 s.
Krutko T. Verbalni sposoby perekonannia u banernii reklami // Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu im. Tarasa Shevchenka. Inozemna filolohiia. — K.: Vyd.-polihraf. tsentr «Kyiv. u-t», 2005. — № 39. — S. 32—35.
Butenko N. Iu. Sotsialna psykholohiia v reklami: Navch. posib. — K.: KNEU, 2006. — 384 s.
T. H. Nelson. Complex information processing: a file structure for the complex, the changing and the indeterminate, Proceedings of the 20th National Conference, p. 84—100, August 24—26, 1965, Cleveland, Ohio, United States.
Chepmen, Najdzhel, Chepmen, Dzhenni. Cifrovye tehnologii mul'timedia, 2-e izdanie: Per. s angl. — M.: Izdatel'skij dom «Vіl'jams», 2006. — 624 s.
Bush V. As We May Think //Atlantic Montly. — 1945. — N.7. — P. 101—108.
Jepshtejn V. L. Antropocentricheskoe informacionnoe vzaimodejstvie (voprosy terminologii) // Problemy upravlenija. — 2003. — № 1. — S. 28—33.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 Tetiana Kyrychok
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.