Текстовий контент сайту як жанр реклами
DOI:
https://doi.org/10.20535/2077-7264.1-2(23-24).2009.58505Ключові слова:
текстовий контент, сайт, реклама, інтернетАнотація
Досліджено особливості веб-текстів рекламного призначення. Узагальнено вимоги до рекламних текстів у мережі на основі трьох параметрів: веб-середовище, реклама та «розкрутка» сайту. Розглянуто сайти за їх відношенням до реклами — самостійні ресурси та суто рекламні сайти. Проаналізовано стан вітчизняного рекламного контенту на прикладі сайтів українського сегменту Інтернету.Посилання
Mel'nik V. Tekstovyj kontent: osnovnye pravila veb-kopirajtinga / V. Mel'nik // http://azurel10n.com.ua/ar_wrules.htm. — 2008. — 10 zhovt. [data vidviduv.].
Ivanova K. A. Kopirajting: sekrety sostavlenija reklamnyh i PR-tekstov / K. A. Ivanova. — SPb. : Piter, 2008. — 160 s. — ISBN 978-5-469-02208-8.
Vasil'ev G. A. Jelektronnyj biznes: reklama v Internete / G. A. Vasil'ev, D. A. Zabegalin. — M. : JuNITI-DANA, 2007. — 183 s. — ISBN 978-5-238-01346-6.
Henning K. The seven qualities of highly successful web writing / K. Henning // http://www.clickz.com/833861. — 2000. — 12 hrud. [data rozmishch.].
Mandrui smilyvo z Gorgany.com // http://www.gorgany.com/about_us.php. — 2008. — 14 lystop. [data vidviduv.].
Aktsiia dlia Internet-mahazyniv // http://cikavo.com/article/3913.html. — 2008. — 26 lyp. [data rozmishch.].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 Petro Kyrychok, A. Dem’ianova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.