Формування конкурентних переваг спеціалізованого видавництва на основі маркетингової стратегії (на матеріалах ДНВП «Картографія»)
DOI:
https://doi.org/10.20535/2077-7264.1-2(23-24).2009.58481Ключові слова:
спеціалізоване видавництво, маркетингова стратегія, картографічна продукціяАнотація
Досліджено та висвітлено основні конкурентні переваги ДНВП «Картографія» на ринку картографічної продукції, що сформовані на основі маркетингової стратегії, описано методи роботи підприємства зі збереження та поліпшення своїх конкурентних переваг.Посилання
Pavlova V. A. Konkurentospromozhnist pidpryiemstva: otsinka ta stratehiia zabezpechennia: Monohrafiia. — Dnipropetrovsk: Vyd-vo DUEP, 2006. — 276 s.
Dolzhanskyi I. Z., Zahorna T. O. Konkurentospromozhnist pidpryiemstva. — K.: Tsentr navchalnoi literatury, 2002. — 282 s.
Porter M. Stratehiia konkurentsii i metodyka analizu haluzei i diialnosti konkurentiv. — K.: Osnovy, 1997. — 451 s.
Fathutdinov R. A. Upravlenie konkurentosposobnost'ju organizacii: Ucheb. posobie. — M.: Jeksmo, 2004. — 544 s.
Pelishenko V. P. Marketynhovyi menedzhment: Navch. posib. — K.: TsUL, 2003. — 200 s.
Sossa R. I. Istoriia stvorennia i funktsionuvannia DNVP «Kartohrafiia». — K.: Kartohrafiia, 2002. — 456 s.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 M. Kukailo
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.