Дослідження факторів якості книготорговельного обслуговування

Автор(и)

  • Ярослава Євгенівна Сошинська Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»), Україна https://orcid.org/0000-0002-9801-6996
  • А. Г. Дмитрик Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»), Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.1-2(23-24).2009.58464

Ключові слова:

якість, книготорговельне обслуговування, книжковий магазин, емпіричне дослідження

Анотація

На основі вивчення сучасних маркетингових концепцій торгівлі та послуг виявлено фактори якості обслуговування покупців в книжкових магазинах. Наведено результати емпіричного дослідження рівня обслуговування в книгарнях м. Києва, запропоновано заходи з оптимізації.

Біографія автора

Ярослава Євгенівна Сошинська, Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»)

к.і.н., доцент, кафедра органiзацiї видавничої cправи, полiграфiї та книгорозповсюдження

Посилання

Kislicyna T. F. Povyshenie konkurentosposobnosti sistemy torgovogo obsluzhivanija [Tekst]: avtoref. dis. ... kand. jekon. nauk: 08.00.05 / T. F. Kislicyna. — Novosibirsk, 2004. — 21 s.

Levi M. Osnovy roznichnoj torgovli [Tekst] / M. Levi, B. A. Vejtc. — SPb.: Piter, 1999. — 448 s.; Sallivan M. Marketing v roznichnoj torgovle [Tekst] / M. Sallivan, D. Jedkok. — SPb.: Neva, 2004. — 384 s.

Chornyi A. Iu. Statystychne otsiniuvannia yakosti obsluhovuvannia u rozdribnii torhivli [Tekst]: avtoref. dys. ... kand. ekon. nauk: 08.03.01 / A. Iu. Chornyi; Kyiv. nats. ekon. un-t. — K., 2005. — 20 s.

Blank I. A. Torgovyj menedzhment [Tekst] / I. A. Blank. — K.: Jel'ga: Nika-Centr, 2004. — 488 s.; Herasymchuk Z. V. Orhanizatsiia i tekhnolohiia torhivli [Tekst]: navch. posib. / Z. V. Herasymchuk, L. L. Kovalska, I. M. Vakhovych. — Lutsk: Nadstyr’ia, 2005. — 324 s.; Organizacija i tehnologija knizhnoj torgovli [Tekst]: ucheb. dlja vuzov / Arest Ja. I. [i dr.]; pod red. I. S. Vasinoj, A. A. Govorova. — M.: Kniga, 1987. — 352 s.; Orhanizatsiia torhivli [Tekst]: pidruchnyk / Apopii V. V. [ta in.]. — 2-he vyd., pererob. i dopov. — K.: TsNL, 2005. — 616 s.

Ofitsiinyi sait kompanii «4Service Ukrayna» [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu: http://www.4service.ua; Ofitsiinyi sait kompanii «Customer Service Agency» [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu: http://customerservice.com.ua; Ofitsiinyi sait kompanii «GfK Ukraine» [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu: http://www.gfk.ua.

Karh D. A. Formirovanie uslug roznichnoj torgovli [Tekst]: avtoref. dis. ... kand. jekon. nauk : 08.00.05 / D. A. Karh. — Ekaterinburg, 2003. — 22 s.

Holoshubova N. O. Orhanizatsiia torhivli [Tekst]: pidruch. dlia stud. vyshch. navch. zakl. / N. O. Holoshubova. — K.: Knyha, 2004. — 560 s.

Postanova Kabinetu Ministriv Ukrainy «Pro zatverdzhennia Poriadku provadzhennia torhovelnoi diialnosti ta pravyl torhovelnoho obsluhovuvannia naselennia» vid 15.06.2006 r. № 833 [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu: http:// zakon. rada. gov. ua.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-05-29

Як цитувати

Сошинська, Я. Є., & Дмитрик, А. Г. (2009). Дослідження факторів якості книготорговельного обслуговування. Технологія і техніка друкарства, (1-2(23-24), 88–95. https://doi.org/10.20535/2077-7264.1-2(23-24).2009.58464

Номер

Розділ

Менеджмент виробництва