Використання маркетингових досліджень при розробці видавничого проекту

Автор(и)

  • О. Є. Бояринова Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»), Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.1-2(23-24).2009.58458

Ключові слова:

маркетингове дослідження, видавничий проект, дитячий журнал, німецька мова

Анотація

Обґрунтовано необхідність проведення маркетингових досліджень при розробці нового видавничого проекту на прикладі створення дитячого журналу для вивчення німецької мови в серії періодичних видань «Пізнайко». Наведено результати маркетингових вивчень ринку дитячої періодики 2004—2008 рр. та авторського дослідження.

Посилання

Lysenko V. P. Rozvytok ta orhanizatsiia marketynhovykh doslidzhen v Ukraini v umovakh hlobalizatsii biznesu [Tekst]: avtoref. dys. ... kand. ekon. nauk : 08.02.03 / V. P. Lysenko; Kyiv. nats. un-t im. T. H. Shevchenka. — K., 2005. — 21 s.

Butenko N. V. Osnovy marketynhu [Tekst]: navch. posib. / N. V. Butenko. — K.: Vyd.-polihr. tsentr «Kyivskyi universytet», 2004. — 140 s.

Stadnytska Iu. V. Dytiacha publitsystyka yak ob’iekt doslidzhennia [Tekst] / Iu. V. Stadnytska // Visn. SumDU. — 2006. — № 3. — S. 20—24.

Ofitsiinyi sait ATZT «Sammit» [Elektronnyi resurs]. — Sposib dostupu: http://www.summit.ua.

Deti ili Roditeli? «Malen'kie marki» trebujut otveta [Elektronnyi resurs] // Kids Digest. — 2004. — № 6. — Sposib dostupu: http://www.kidsmark.com.ua/digests/12.

Kuda uhodit detstvo? [Elektronnyi resurs]: rezultaty sotsiol. opytuvannia // KUT.ORG.UA: internet-chasopys pro kulturu. — 2005. — 5 hrud. — Sposib dostupu: http://kut.org.ua/discuss_a0029.php.

Sokirian A. Suchasnyi dytiachyi zhurnal [Tekst]: zah. kharakterystyka / A. Sokirian // Drukarstvo. — 2006. — № 1. — S. 25—28.

Vyvchennia nimetskoi movy [Elektronnyi resurs]. — Sposib dostupu: http://www.daad.org.ua/ukr/2.5.1.2.3.html.

Nimtsi v Ukraini [Elektronnyi resurs]. — Sposib dostupu: http://ukr-tur.narod.ru/geonas/naselukr/etno/nazmen/nimzi.htm.

Raevskaja G. A. Analiticheskij otchet [uchitelja nem. jazyka vyssh. kvalifikac. kategorii] [Elektronnyi resurs] / G. A. Raevskaja. — Sposib dostupu: http://s_taskaev.bar.edu54.ru/p35aa1.html.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-05-29

Як цитувати

Бояринова, О. Є. (2009). Використання маркетингових досліджень при розробці видавничого проекту. Технологія і техніка друкарства, (1-2(23-24), 80–87. https://doi.org/10.20535/2077-7264.1-2(23-24).2009.58458

Номер

Розділ

Менеджмент виробництва