Аспекти конкурентоспроможності продукції поліграфічних підприємств в умовах економічної кризи

Автор(и)

  • Ліна Петрівна Шендерівська Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»), Україна https://orcid.org/0000-0003-3104-9803
  • О. С. Слинявук Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»), Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.1(27).2010.57285

Ключові слова:

конкурентоспроможність продукції, поліграфічне підприємство, економічна криза, законодавча база

Анотація

Сформульовано основні прояви економічної кризи. Визначено особливості розвитку різних сегментів ринку поліграфічної продукції, для них встановлена пріоритетність факторів конкурентоспроможності. Врахована сучасна законодавча база, яка також формує конкурентоспроможність вітчизняної продукції.

Біографія автора

Ліна Петрівна Шендерівська, Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»)

кафедра органiзацiї видавничої cправи, полiграфiї та книгорозповсюдження

Посилання

Vedernikov M. D. Teoretyko-metodolohichnyi aspekty poniattia konkurentsii ta konkurentospromozhnosti. Osnovni stratehii konkurentsii [Tekst] / M. D. Vedernikov, A. V. Buchok // Nauka i ekonomika. — 2007. — № 3(7). — S. 59—65.

Dovhan L. Ie. Konkurentospromozhnist pidpryiemstv [Tekst] / L. Ie. Dovhan. — K. : IVTs «Vydavnytstvo „Politekhnika”», 2004. — 144 s.

Dolzhanskyi I. Z. Konkurentospromozhnist pidpryiemstv [Tekst] : navch. posib. / I. Z. Dolzhanskyi, T. O. Zahorna. — K. : Tsentr navchalnoi literatury, 2006. — 384 s.

Kazakova A. Kto ne uspel, tot opozdal. Krizis: predposylki, reali, perspektivy [Elektronnyi resurs] / A. Kazakova // PrintPlus. — № 9. — 2008. — Rezhym dostupu : www.poligrafinvest.com/analytics/mir_fin_cris_2008.doc.

Kolisnyk Iu. O. Model otsiniuvannia konkurentospromozhnosti produktsii pidpryiemstva [Tekst] / Iu. O. Kolisnyk, T. V. Knysh // Derzhava i rehiony. Seriia : ekonomika ta pidpryiemnytstvo. — 2007. — № 5. — S. 40—45.

Koshelenko V. O. Differenciacija faktorov konkurentosposobnosti predprijatija na osnove vremennogo faktora [Tekst] / V. O. Koshelenko // Ekonomika ta upravlinnia pidpryiemstvamy. — 2009. — № 8(98). — S. 85—96.

Martsyn V. S. Mekhanizm zabezpechennia konkurentospromozhnosti tovaru ta pokaznyky yii otsinky [Tekst] / V. S. Martsyn // Aktualni problemy ekonomiky. — 2008. — № 1(79). — S. 35—44.

Medvedchuk M. M. Internet-ZMI : osnovni funktsii i osoblyvosti [Elektronnyi resurs] / M. M. Medvedchuk // «Hileia (naukovyi visnyk)» : Zbirnyk naukovykh prats. — 2009. — № 26. — Rezhym dostupu : http://www.nbuv.gov.ua/Portal/Soc_Gum/Gileya/2009_26/Gileya26/P7_doc.pdf.

Rzaiev H. I. Pokaznyky otsinky konkurentospromozhnosti pidpryiemstv, yikh perevahy ta nedoliky [Tekst] / H. I. Rzaiev // Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. — 2009. — T. 1. — № 2. — S. 77—80.

Poligrafija Ukrainy i krizis 2009 [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu : http://ultradruk.com/articles/71-crisis2009.html.

Seleznova O. V. Teoretychni osnovy vyznachennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Tekst] / O. V. Seleznova // Derzhava i rehiony. Seriia : ekonomika ta pidpryiemnytstvo. — 2007. — № 2. — S. 230—232.

Khaminich S. Metodyka intehralnoi otsinky rivnia konkurentospromozhnosti promyslovoho pidpryiemstva [Tekst] / S. Khaminich // Ekonomika pidpryiemstva. — 2006. — № 10. — S. 59—61.

Chernishov A. V. Planirovanie razvitija konkurentosposobnosti predprijatija [Tekst] / A. V. Chernishov // Vestnik universiteta Moskovskogo. — 2007. — № 3. — S. 57—66.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-03-29

Як цитувати

Шендерівська, Л. П., & Слинявук, О. С. (2010). Аспекти конкурентоспроможності продукції поліграфічних підприємств в умовах економічної кризи. Технологія і техніка друкарства, (1(27), 202–208. https://doi.org/10.20535/2077-7264.1(27).2010.57285

Номер

Розділ

Менеджмент виробництва