Ефективність функціонування торговельного підприємства як основа формування його конкурентоспроможності
DOI:
https://doi.org/10.20535/2077-7264.1(27).2010.57272Ключові слова:
«ефективність функціонування підприємства», «конкурентоспроможність підприємства», взаємозв’язок, торговельне підприємствоАнотація
У статті проаналізовано взаємозв’язок між категоріями «ефективність функціонування підприємства» і «конкурентоспроможність підприємства». Виділено чинники, які на них впливають. Визначено основні положення, які необхідно враховувати при оцінці конкурентоспроможності підприємства.
Посилання
Mazaraki A. A. Ekonomika torhovelnoho pidpryiemstva : pidruchnyk / A. A. Mazaraki, L. O. Lihonenko, N. M. Ushakova. — K. : Khreshchatyk, 1999. — 798 s.
Ivanov Ju. B. Konkurentosposobnost' predprijatija : ocenka, diagnostika, strategija / Ju. B. Ivanov. — H. : HNJeU, 2004. — 256 s.
Pavlova V. A. Konkurentospromozhnist pidpryiemstva: otsinka ta stratehiia zabezpechennia : monohrafiia / V. A. Pavlova. — Dnipropetrovsk : DUEP, 2006. — 276 s.
Piddubna L. I. Teoriia konkurentospromozhnosti: suchasnyi stan i predmetno-metodolohichni aspekty rozvytku / L. I. Piddubna // Ekonomika Ukrainy. — 2007. — № 8. — S. 52—60.
Pokropyvnyi S. F. Pidpryiemnytstvo : stratehiia, orhanizatsiia, efektyvnist : navch. posib. / S. F. Pokropyvnyi, V. M. Kolot. — K. : KNEU, 1998. — 352 s.
Prokopchuk A. P. Teoretyko-metodolohichni aspekty vyznachennia efektyvnosti diialnosti pidpryiemstva torhivli v suchasnii naukovii dumtsi / A. P. Prokopchuk // Visnyk Lvivskoi komertsiinoi akademii : seriia ekonomichna. — 2005. — № 19. — S. 245—250.
Rats O. M. Vyznachennia sutnosti poniattia «efektyvnist funktsionuvannia pidpryiemstva» / O. M. Rats // Ekonomichnyi prostir : Zb. nauk. prats. — 2008. — № 15. — S. 275—285.
Porter M. Stratehiia konkurentsii : Metodyka analizu haluzei i diialnosti konkurentiv [Tekst]. / M. Porter. Per. z anhl. A. Oliinyk ta R. Silskyi. — K. : Osnovy, 1997. — 390 s.
Lamben Zh.-Zh. Menedzhment orientirovannyj na rynok : Strategicheskij i operacionnyj marketing [Tekst] / Zh.-Zh. Lamben. — SPb. : Piter, 2004. — 796 s.
Azoev G. A. Konkurentnye preimushhestva firmy [Tekst] / G. A. Azoev. — M. : OAO «Tip. Novosti», 2000. — 256 s.
Sidun V. A. Ekonomika pidpryiemstva / V. A. Sidun, Iu. V. Ponomarova. — K. : Tsentr navchalnoi literatury, 2003. — 436 s.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 Alla Kvasko, A. Manuilova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.