Конкурентне середовище: складові та вплив на діяльність підприємства
DOI:
https://doi.org/10.20535/2077-7264.2(28).2010.56257Ключові слова:
конкурентна взаємодія підприємств, конкурентне середовище, торговельне підприємствоАнотація
У статті визначено основні складові і чинники, які впливають на конкурентну взаємодію підприємств, а також досліджується необхідність проведення аналізу конкурентного середовища.
Посилання
Bahrova I. V. Skladovi ta faktory konkurentospromozhnosti / I. V. Bahrova, O. H. Nefedova // Visnyk ekonomichnoi nauky Ukrainy. — 2007. — № 1. — S. 11—16.
Bazylevych V. Formuvannia konkurentnoho s seredovyshcha u tranzytyvnii ekonomitsi: problemy, tendentsii, protyrichchia / V. Bazylevych // Konkurentsiia. Visnyk AMK. — 2003. — № 2. — S. 24—28.
Dykyi O. V. Vplyv hlobalizatsii biznesu na formuvannia konkurentnoho seredovyshcha pidpryiemstva / O. V. Dykyi // Kultura narodov Prychernomoria. — 2006. — № 78. — S. 23—28.
Klymenko S. M. Upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstva : navch. posib. / S. M. Klymenko, T. V. Omelianenko, D. O. Barabas, O. S. Dubrova, A. V. Vakulenko. — K. : KNEU, 2008. — 520 s.
Kolchkova M. V. Faktory vplyvu na diialnist pidpryiemstv torhivli / M. V. Kolchkova // Visnyk MSU. Ekonomichni nauky, t. Kh. — 2007. — № 1. — S. 46—49.
Lific I. M. Teorija i praktika ocenki konkurentosposobnosti tovarov i uslug / I. M. Lific. — M : Jurajt-M, 2001. — 224 s.
Mazaraki A. A. Ekonomika torhovelnoho pidpryiemstva : pidruchnyk / A. A. Mazaraki, L. O. Lihonenko, N. M. Ushakova. — K. : Khreshchatyk, 1999. — 798 s.
Martsyn V. S. Konkurentne seredovyshche, shliakhy yoho reformuvannia ta mekhanizm zabezpechennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva / V. S. Martsyn // Naukovi pratsi DonNTU. Seriia: ekonomichna. — 2008. — № 33-1. — S. 78—84.
Minchenko M. V. Planuvannia ta prohnozuvannia sotsialno-ekonomichnoho rozvytku rehioniv / M. V. Minchenko, L. P. Chyzhov, A. V. Froiakov. — Sumy : VTD «Universytetska knyha», 2004. — 442 s.
Saienko M. H. Stratehiia pidpryiemstva : pidruchnyk / M. H. Saienko. — Ternopil : Ekonomichna dumka. — 2006. — 390 s.
Tompson-ml. Artur A., Striklend III A. Dzh. Strategicheskij menedzhment. Koncepcii i situacii dlja analiza / A. R. Ganieva (per. s angl.). — 12. izd. — M.; SPb.; K. : Vil'jams, 2003. — 924 s.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 Zoia Hryhorova, Yu. Mudriievska
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.