Рекламно-інформаційна діяльність на книжковому ринку України

Автор(и)

  • Жанна Миколаївна Ковба Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»), Україна
  • А. О. Луценко Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»), Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.1(31).2011.53760

Ключові слова:

рекламно-інформаційна діяльність, книжковий ринок України, книга, читання, галузь економіки

Анотація

Питання рекламної та інформаційної діяльності на книжковому ринку на сьогоднішній день недостатньо досліджено. Дуже важливе уміння розділяти ці два поняття на початку життєвого циклу книги і їх професійне об’єднання на подальших етапах з метою популяризації Книги і Читання. У статті розкрито сучасні проблеми цієї галузі економіки і дано рекомендації з їх рішення.

Біографії авторів

Жанна Миколаївна Ковба, Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»)

к.і.н., доцент, кафедра органiзацiї видавничої cправи, полiграфiї та книгорозповсюдження

А. О. Луценко, Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»)

(Романко)

магістр

Посилання

Ukrainska knyha v konteksti svitovoho knyhovydannia /O. V. Afonin, M. I. Senchenko. — K. : Kn. Palata Ukrainy, 2009. — 277 s.

Volynskaja L. Richard i Dzhudi rekomendujut [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu : http://www.kultprosvet.ua/literature/4b6fe2f828f37/view_print/.

O. Vitenko. Vas dolzhno lomat', kak narkomana, esli ne poluchaetsja realizovat' svoi idei [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu : http://www.prostobiz.ua/layout/ set/print/biznes/zvezdy_biznesa/torgovlya/oleg_vitenko_generalnyy_direktor_bookshop_ua_vas_dolzhno_lomat_kak_narkomana_esli_ne_poluchaetsya_realizovat_svoi_idei.

Chytannia i klas chytachiv na KhKhI stolitti. Novoe lyteraturnoe obozrenye [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu : http://www.zgroup.com.ua/print.php?articleid=4320.

Brandt D. Literacy in American Lives. Cambridge; N. Y. : Cambridge Univ. Press, 2001.

The Book market in Japan. — [Electronic Resource] : Morning Meeting, October, 11, Frankfurt am Main/ Seiichi Higuchi. — Mode of access : http://www.jbpa.or.jp/en/pdf/bookmarket.pdf.

Waterstone’s trials 3-for-2 on all books [Electronic Resource]. — Mode of access : http://www.thebookseller.com/news/88433-waterstones-trials-3-for-2-on-all-books.html.

Denison D. Uchebnik po reklame / Denison D., Tobi L. — [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu : http://obuk.ru/science/29571-uchebnik-po-reklame-dell-denison-linda.html.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-03-30

Як цитувати

Ковба, Ж. М., & Луценко, А. О. (2011). Рекламно-інформаційна діяльність на книжковому ринку України. Технологія і техніка друкарства, (1(31), 210–214. https://doi.org/10.20535/2077-7264.1(31).2011.53760

Номер

Розділ

Менеджмент виробництва