Менеджмент на гуртовому книготорговельному підприємстві
DOI:
https://doi.org/10.20535/2077-7264.1(31).2011.53751Ключові слова:
менеджмент, гуртове книготорговельне підприємство, інтеграція, бізнес-партнерАнотація
Проаналізовано зміст та реалізація управлінських функцій на гуртових книготорговельних підприємствах, надано основні шляхи удосконалення управління гуртовими книготорговельними підприємствами в контексті інтеграції з бізнес-партнерами.
Посилання
Hret H. Suchasni kanaly rozpodilu knyzhkovykh tovariv [Tekst] : H. Hret // Visnyk Knyzhkovoi palaty. — 2005. — № 3. — S. 5—7.
Kuchyna N. Metodyka kompleksnoho analizu efektyvnosti systemy upravlinnia pidpryiemnytskymy strukturamy vydavnycho-polihrafichnoho kompleksu [Tekst] : N. Kuchyna // Visnyk Knyzhkovoi palaty. — 2006. — № 6. — S. 10—13.
Osovska H. V. Osnovy menedzhmentu [Tekst] : navch. posib. dlia studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv / H. V. Osovska. — K. : Kondor, 2003. — 556 s.
Stadnyk V. V. Menedzhment [Tekst] : posib. / V. V. Stadnyk, M. A. Yokhna. — K. : Akademvydav, 2003. — 464 s.
Khmil F. I. Osnovy menedzhmentu [Tekst] : pidruch. / F. I. Khmil. — K. : Akademvydav, 2005. — 608 s.
Chystov S. M. ta in. Derzhavne rehuliuvannia ekonomiky [Tekst] : pidruch. / S. M. Chystov, A. S. Nykyforov, T. F. Kutsenko. — K. : KNEU, 2004.
Shehda A. V. Menedzhment [Tekst] : pidruch. / A. V. Shehda. — K. : Znannia, 2004. — 687 s.
Jeriashvili N. D. Knigoizdanie. Menedzhment. Marketing [Tekst]: ucheb. posob. / N. D. Jeriashvili. — M. : JuNITI-DANA, 2005. — 264 s.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Lina Shenderivska, O. Markovska
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.