Вплив каналів розподілу на організацію збуту спеціалізованого видавництва

Автор(и)

  • Галина Петрівна Грет Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»), Україна https://orcid.org/0000-0001-8682-3152
  • К. Мельник Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»), Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.1(31).2011.53747

Ключові слова:

організація збуту книжкової продукції, спеціалізоване видавництво, маркетинг

Анотація

Проведено дослідження актуальних тенденцій в організації збуту продукції спеціалізованим видавництвом.

Біографії авторів

Галина Петрівна Грет, Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»)

к.е.н., доцент, кафедра органiзацiї видавничої cправи, полiграфiї та книгорозповсюдження

К. Мельник, Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»)

студентка

Посилання

Harkavenko S. S. Marketynh [Tekst] : pidruchnyk / S. S. Harkavenko. — K. : Libra, 2007. — 718 s.

Kotler F. Osnovy marketinga [Tekst] / F. Kotler, G. Armstrong. — M. : Izdatel'skij dom «Vil'jams», 2003. — 1200 s.

Marketynhovyi analiz : navch. posib. — K. : Akademvydav, 2007. — 216 s. (Seriia «Alma-mater»).

Tymoshyk M. Vydavnycha sprava ta redahuvannia : Navch. posib. dlia stud. vyshch. navch. zakl., yaki navchaiutsia za spets. «Zhurnalistyka», «Vyd. sprava ta redahuvannia». — K. : Nauk.-vyd. tsentr «In Yure», 2004. — 223 s.

Sukhomlyn L. Ie. Marketynh [Tekst]: posib. rek. MON Ukrainy / L. Ie. Sukhomlyn, O. M. Barzylovych, Ia. V. Kotliarevskyi, A. M. Shtanhret. — L. : UAD, 2010. — 324 s.

Elektronnyi resurs. — Rezhym dostupu : http://www.ukrbook.net/statistika_.htm.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-03-30

Як цитувати

Грет, Г. П., & Мельник, К. (2011). Вплив каналів розподілу на організацію збуту спеціалізованого видавництва. Технологія і техніка друкарства, (1(31), 173–178. https://doi.org/10.20535/2077-7264.1(31).2011.53747

Номер

Розділ

Менеджмент виробництва