Якість як конкурентна перевага на ринку поліграфічних послуг

Автор(и)

  • Ольга Михайлівна Барзилович Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»), Україна
  • В. В. Одінцова Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»), Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.1(31).2011.53731

Ключові слова:

якість, поліграфічні послуги, контроль якості, конкурентна перевага

Анотація

Розглядаються підходи до визначення якості, як конкурентної переваги для підприємств на ринку поліграфічних послуг. Об’єктом дослідження обов’язкових етапів контролю якості є ТОВ «Новий друк».

Біографія автора

Ольга Михайлівна Барзилович, Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»)

ст. викладач, кафедра органiзацiї видавничої cправи, полiграфiї та книгорозповсюдження

Посилання

Orhanizatsiia vyrobnytstva : [navchalnyi posibnyk] / V. O. Onishchenko, O. V. Redkin, A. S. Starovirets, V. Ia. Chevhanova. — K. : Libra, 2003. — 336 s.

Yehupov Iu. A. Orhanizatsiia vyrobnytstva na promyslovomu pidpryiemstvi : [navchalnyi posibnyk] / Yehupov Iu. A. — K. : Tsentr navchalnoi literatury, 2006. — 448 s.

Lihachev V. V. Standartizacija, metrologija i sertifikacija : [uchebnoe posobie] / Lihachev V. V. — Moskva : MGUP, 2003. — 171 s.

Elektronnyi resurs. — Rezhym dostupu : http://kdkinst.wordpress.com.

Elektronnyi resurs. — Rezhym dostupu : http://ndruk.kiev.ua. 6.

Elektronnyi resurs. — Rezhym dostupu : http://www.mediaproject.su.

Ohar Ie. I. Dytiacha knyha : problemy vydavnychoi pidhotovky : [navch. posib. dlia stud. vyshch. navch. zaklad.] / Ohar Ie. I. — L. : A3–Art, 2003. — 160 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-03-30

Як цитувати

Барзилович, О. М., & Одінцова, В. В. (2011). Якість як конкурентна перевага на ринку поліграфічних послуг. Технологія і техніка друкарства, (1(31), 156–160. https://doi.org/10.20535/2077-7264.1(31).2011.53731

Номер

Розділ

Менеджмент виробництва