Металізовані фарби для продукції рекламного спрямування
DOI:
https://doi.org/10.20535/2077-7264.3(33).2011.52358Ключові слова:
металізовані фарби, рекламна продукція, споживачАнотація
Розглянуто питання про сучасні тенденції впливу ефекту «металізації» на сприйняття продукції рекламного напряму потенційним споживачем.
Посилання
Morozov A. S. Stabilizatsiia metalizovanykh koloidnykh rozchyniv polihrafichnoho pryznachennia / A. S. Morozov // Tekhnolohiia i tekhnika drukarstva. — 2008. — № 1. — S. 110—117.
Kyrychok P. O. Metalevi poroshky v polihrafichnykh tekhnolohiiakh yak chynnyk optymizatsii spozhyvatskykh vlastyvostei etyketochnykh i pakovalnykh vyrobiv / P. O. Kyrychok, T. A. Roik, A. S. Morozov, K. I. Savchenko // Tekhnolohiia i tekhnika drukarstva. — 2007. — № 3–4. — S. 137—143.
Metallizirovannye plenki dlja prodovol'stvennoj upakovki [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu: URL : http//www/meatbranch/com/publ/view/316.html. — Nazva z ekranu.
Kak dobit'sja «metallicheskogo» jeffekta? [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu : URL : http //www/kursiv.ru/kursivnew/format-magazine/archive/17/4. phptext. — Nazva z ekranu / Zhurnal «Format». — 2006. — № 3.
Dul'kin A. V. Psihologija potrebitel'skoj motivacii [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu : URL : http:// www.marketing.spb.ru/read/ article/a51.htm. — Nazva z ekranu.
Model' pokupatel'skih motivov SABONE [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu : URL : http://www.glossostav.ru/49. — Nazva z ekranu.
Osobennosti proizvodstva poligraficheskoj produkcii [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu : URL : http://leokon.ru/articles/osobennosti-proizvodstva-poligraficheskoj-produkci.html. — Nazva z ekranu.
Morozov S. I. Tendentsii rozvytku pererobky metalevykh vidkhodiv / Morozov S. I., Morozov A. S. // Tekhnolohiia i tekhnika drukarstva. — 2010. — № 2. — S. 103—114.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Andrii Morozov, Ye. Havryshchaka, V. Kicha
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.