Брендбук: проблема визначення терміну
DOI:
https://doi.org/10.20535/2077-7264.4(46).2014.39165Ключові слова:
брендбук, термін, гайдлайн, кат-гайд, логобукАнотація
У статті аналізуються різні визначення терміну та структури «брендбуку», запропоновано класифікацію визначень термінуПосилання
Voronin S. V. Formirovanie tovarnyh znakov i brendov. Spravochnik / S. V. Voronin. — M. : Izdatel’stvo «Kopiring», 2010. — 168 s.
Kotler F. Osnovy marketinga [Elektronnyi resurs] // Vil’jams. — Rezhym dostupu do resursu : http://www.koob.ru/kotler_filip/mark_basics.
Romat E. V. Reklama : Uchebnik dlja studentov special’nosti «Marketing» / Evgenij Viktorovich Romat. — Kiev, Har’kov : NVF «Studcentr», 2000. — 480 s. — (3).
Rajs Je. 22 zakona sozdanija brenda / Jel Rajs, Lora Rajs. — M. : AST, 2003. — 159 s.
Traut D. Bol’shie brendy — bol’shij problemy [Elektronnyi resurs] / Dzhek Traut. — Rezhym dostupu do resursu : http://www.klex.ru/35a.
Elina E. A. Semiotika reklamy / E. A. Elina. — M. : Dashkov i Ko, 2009. — 136 s.
Aaker D. Sozdanie sil’nih brendov / Devid Aaker. — M. : Izdatel’skij dom Grebennikova, 2003. — 340 s.
Tul’chins’kij G. L. Brend-integrirovannyj menedzhment : kazhdyj sotrudnik v otvete za brend / Tul’chinskij Grigorij L’vovich, Terent’eva Valerija Igorevna. — Moskva : Vershina, 2006. — 352 s.
Sereda K. N. Spravochnik po reklame / K. N. Sereda. — Rostov n/D : Feniks, 2010. — 301 s.
Brendbuk. Logotip. Firmennyj stil’ [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu do resursu : (http://antargo.com.ua/ru/stati/glavnaya-kniga-kompanii-brendbuk.html).
Sozdanie brendbuka [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu do resursu : http://md-design.com.ua/notes/chto-takoe-brendbuk-i-zachem-on-nujen/.
Slovar’ biznes terminov [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu do resursu : http://dic.academic.ru/dic.nsf/business/18137.
Chto takoe brendbuk? [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu do resursu : http://blogbrandaid.com/brandaid-design/%D1%87% D1%82% D0%BE-%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B5-%D0% B1% D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B1%D1%83%D0%BA/.
Slovar’ reklamnyh terminov [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu do resursu : http://grif-reklama.ru/about/dictionary.
Chem otlichaetsja brendbuk ot gajdlajna [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu do resursu : http://www.re-branding.ru/articles/chem-otlichaetsya-brendbuk-ot-gaidlaina.
Vsja pravda o brendbukah : Brandbook, Guideline, Cut-guide [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu do resursu : http://www.adme.ru/tvorchestvo-reklama/vsya-pravda-o-brendbukah-brandbook-guideline-cut-guide-6580/.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Oksana Baliun
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.