Оптимізація математичної моделі ієрархії критеріїв якості сприйняття інформації в електронних виданнях дітьми з вадами зору
DOI:
https://doi.org/10.20535/2077-7264.4(46).2014.39157Ключові слова:
інформація, діти з вадами зору, інклюзивна освіта, матриця попарних порівнянь, вектор, електронне виданняАнотація
У статті розглянуто проблеми інклюзивної освіти в Україні та шляхи її вирішення, запропоновано використовувати електронні мультимедійні видання. На підставі проведених попередньо досліджень та використання матриці попарних порівнянь, впливу зовнішніх критеріїв на якість проектування електронних видання розроблена оптимізована модель сприйняття інформації з екранів моніторів дітьми з вадами зору. На базі даної моделі можна з легкістю визначити пріоритети одних параметрів відносно інших. Отримані результати оптимізації буде використано для подальших досліджень критеріїв, які впливають на дизайн та сприйняття інформації з електронного видання.
Посилання
Semak S. M. Inkliuzyvna osvita : sutnist, poniattia, terminolohiia / S. M. Semak / [Elektronnyi resurs] : [sait] : — Rezhym dostupu : http://doshkilla.blogspot.com/2012/03/blog-post.html.
Krasiukova-Enns Olha. Shcho take inkliuzyvne navchannia? / Pid red. Olha Krasiukova-Enns / [Elektronnyi resurs] : [sait] : Rezhym dostupu : http://www.education-inclusive.com/shho-take-inklyuziya/.
Jaciv M. R. Postroenie matematicheskoj modeli ierarhii kriteriev vlijanija na kachestvo vosprijatija informacii v jelektronnyh izdanijah dlja detej s narushenijami zrenija. — [Elektronnij resurs] / M. R. Jaciv, S. P. Vasjuta, O. G. Hamula // Internet-zhurnal : Naukovedenie. (IGUPIT). — 2014. — № 6(25).
Liamets V. I. Systemnyi analiz. Vstupnyi kurs / V. I. Liamets, A. D. Teviashev. — 2-e vyd., pererobl ta dopov. — Kharkiv : KhNURE, 2004. — 448 s. ros. movoiu.
Saati T. Prinjatie reshenij. Metod analiza ierarhij / T. Saati. — Perevod s anglijskogo R. G. Vachnadze. — M. : Radio i svjaz’, 1993. — 278 s.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Orest Khamula, Svitlana Vasiuta, Markiian Yatsiv
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.