Вплив організаційної структури управління роздрібного книготорговельного підприємства на збут

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.1(35).2012.32825

Ключові слова:

систематизація даних, організаційна структура, роздрібне книготорговельне підприємство, ефективність збутової діяльності

Анотація

Розглядається взаємозв’язок організаційної побудови книготорговельного підприємства та його збутової політики. Проаналізовано переваги і недоліки організаційних структур суб’єктів книжкового бізнесу. Розроблено заходи, спрямовані щодо удосконалення організаційних структур управління.

Біографія автора

Галина Петрівна Грет, ВПІ НТУУ "КПІ"

к.е.н., доцент, кафедра органiзацiї видавничої cправи, полiграфiї та книгорозповсюдження

Посилання

Empik [Elektronnyi resurs]. – Sposib dostupu: http: // empik. kiev.ua.

Stepuryn I. Model vydavnycho-knyhotorhovelnoho pidpryiemstva / I. Stepuryn // Knyzhkovyi klub + . – 2002. – № 9. – S. 12.

Marketing torgovli: uchebnoe posobie / Pod red. V . F . Bevzenko i dr. – Doneck : OOO «Jugo-Vostok LTD», 2004. – 148 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-03-26

Як цитувати

Грет, Г. П. (2012). Вплив організаційної структури управління роздрібного книготорговельного підприємства на збут. Технологія і техніка друкарства, (1(35), 176–182. https://doi.org/10.20535/2077-7264.1(35).2012.32825

Номер

Розділ

Менеджмент виробництва