Вплив організаційної структури управління роздрібного книготорговельного підприємства на збут
DOI:
https://doi.org/10.20535/2077-7264.1(35).2012.32825Ключові слова:
систематизація даних, організаційна структура, роздрібне книготорговельне підприємство, ефективність збутової діяльностіАнотація
Розглядається взаємозв’язок організаційної побудови книготорговельного підприємства та його збутової політики. Проаналізовано переваги і недоліки організаційних структур суб’єктів книжкового бізнесу. Розроблено заходи, спрямовані щодо удосконалення організаційних структур управління.
Посилання
Empik [Elektronnyi resurs]. – Sposib dostupu: http: // empik. kiev.ua.
Stepuryn I. Model vydavnycho-knyhotorhovelnoho pidpryiemstva / I. Stepuryn // Knyzhkovyi klub + . – 2002. – № 9. – S. 12.
Marketing torgovli: uchebnoe posobie / Pod red. V . F . Bevzenko i dr. – Doneck : OOO «Jugo-Vostok LTD», 2004. – 148 s.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Halyna Hret
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.