Основні засади формування місії підприємств поліграфічної промисловості

Автор(и)

  • І. Б. Шевченко НТУУ "КПІ", Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.2(36).2012.32551

Ключові слова:

місія організації, менеджмент підприємства, стратегічний розвиток

Анотація

Розглянуто основні теоретичні засади формування місії організації, досліджено її економічну сутність, місце у системі менеджменту підприємства, основні критерії її формування та зміст. На основі дослідження сформовано місію поліграфічних підприємств та її роль у окресленні напрямів стратегічного розвитку.

Біографія автора

І. Б. Шевченко, НТУУ "КПІ"

к.е.н., доцент

Посилання

Kindratska H. I. Stratehichnyi menedzhment : Navch. Posibnyk / H. I. Kindratska. — K. : Znannia, 2006. — 366 s.

Zub A. T. Strategicheskij menedzhment : Teorija i praktika : Uchebnoe posobie dlja vuzov / A. T. Zub. — M. : Aspekt Press, 2002. — 415 s.

Vihanskij O. S. Strategicheskoe upravlenie : Uchebnik. — 2e izd., pererab. i dop. / O. S. Vihanskij. — M. : Gardarika, 1998. — 296 s.

Saienko M. H. Pidruchnyk / M. H. Saienko. — Ternopil : «Ekonomichna dumka». — 2006. — 390 s.

Shershnova Z. Ie. Stratehichne upravlinnia : Pidruchnyk. — 2-he vyd., pererob. i dop. / Z. Ie. Shershnova. — K. : KNEU, 2004. — 669 s.

Osovska H. V. Osnovy menedzhmentu : Navch. posibnyk, dlia studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv / H. V. Osovska. — K. : «Kondor», 2003. — 556 s.

V. V. Makedon. Bizne-splanuvannia : Navch. pos. / V. V. Makedon. — K. : Tsentr uchbovoi literatury, 2009. — 236 s.

Dzhon Middlton. Biblioteka izbrannyh trudov o strategii biznesa. Pjat'desjat naibolee vlijatel'nyh idej vseh vremen / Per. s angl. — M. : ZAO «OlimpBiznes», 2006. — 272 s.

S. Dzhonatan, K. Dajan. Strategicheskij menedzhment Kljuchevye ponjagija / Per. s angl., Pod red. E. E. Kozlova. — Dnepropetrovsk Balans Biznes Buks, 2005. — 440 s.

Fathutdinov R. A. Strategicheskij menedzhment : Uchebnik. — 7-e izd., ispr. i dop. / R. A. Fathutdinov. — M. : Delo, 2005. — 448 s.

U. Kit. Strategicheskij upravlencheskij uchet / Per. s angl. — M. : ZAO «Olimp—Biznes», 2002. — 448 s. : il.

Vesnin V. R. Strategicheskoe upravlenie : Uchebnik / V. R. Vesnin. — M. : TK Velbi, Izdvo Prospekt, 2004. — 328 s.

Vypusk vydavnychoi produktsii v Ukraini / Derzhavna naukova ustanova «Knyzhkova palata Ukrainy imeni Ivana Fedorova» [Elektronnyi resurs] : Rezhym dostupu : http://www.ukrbook.net/].

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-05-30

Як цитувати

Шевченко, І. Б. (2012). Основні засади формування місії підприємств поліграфічної промисловості. Технологія і техніка друкарства, (2(36), 75–84. https://doi.org/10.20535/2077-7264.2(36).2012.32551

Номер

Розділ

Менеджмент виробництва