Рекламно-інформаційні та PR-кампанії у сфері грошового обігу

Автор(и)

  • А. А. Мельниченко НТУУ "КПІ", Україна
  • Андрій Петрович Киричок ВПІ НТУУ "КПІ", Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.3(37).2012.32430

Ключові слова:

рекламно-інформаційні та PR заходи, грошовий обіг, історія національної грошової одиниці, захисні елементи

Анотація

В роботі проаналізовано рекламно-інформаційні та PR заходи у сфері грошового обігу в Україні та закордоном. Встановлено, що в Україні недостатньо активно та цілеспрямовано проводяться такі заходи. На основі аналізу рівня поінформованості населення України щодо української гривні зроблено висновки про недостатню обізнаність громадян з таких питань як історія національної грошової одиниці, захисні елементи тощо. Запропоновано заходи для підвищення рівня обізнаності населення про національну валюту.

Біографія автора

А. А. Мельниченко, НТУУ "КПІ"

к.філос.н., доцент

Посилання

Stelmakh V. S. Hroshi — Liudyna — Sotsium : parametry vzaiemyn / V. S. Stelmakh, T. S. Smovzhenko, Z. E. Skrynnyk : Navchalnyi posibnyk. — Lviv : Lvivskyi bankivskyi instytut Natsionalnoho banku Ukrainy, 2006. — 188 s.

Rizun V. V. Teoriia masovoi komunikatsii / V. V. Rizun : pidruch. dlia stud. haluzi 0303 «zhurnalistyka ta informatsiia». — K. : Vydavnychyi tsentr «Prosvita», 2008. — 260 s.

Filonenko M. M. Psykholohiia spilkuvannia / M. M. Filonenko : Pidruchnyk. — K. : Tsentr navchalnoi literatury, 2008. — 224 s.

Ofitsiinyi sait Yevropeiskoho tsentralnoho banku [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu : http://www.ecb.int/euro/.

Shafranskyi A. Perevahy ta nedoliky yevro / A. Shafranskyi [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu : http://economist.lacruax.com/.

Ofitsiinyi sait Natsionalnoho banku Ukrainy [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu : http://www.bank.gov.ua.

TSN [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu : http://tsn.ua/groshi/ukrayinska-grivnya-viznana-naikrasivishoyu-v-sviti.html.

TSN [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu : http://tsn.ua/groshi/v-ukrayini-groshi-pidroblyayut-u-13-raziv-ridshe-nizh-u-yevropi.html.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-09-28

Як цитувати

Мельниченко, А. А., & Киричок, А. П. (2012). Рекламно-інформаційні та PR-кампанії у сфері грошового обігу. Технологія і техніка друкарства, (3(37), 166–173. https://doi.org/10.20535/2077-7264.3(37).2012.32430

Номер

Розділ

Менеджмент виробництва