Якість і культура обслуговування у книжковому магазині
DOI:
https://doi.org/10.20535/2077-7264.3(37).2012.32426Ключові слова:
оцінка якості і культури обслуговування у книжковому магазині, коефіцієнт оцінюванняАнотація
В статті розглянуто основні напрямки, що визначають якість і культуру обслуговування в книжковому магазині і запропонована методика їх оцінювання.Посилання
Blank I. L. Torgovyj menedzhment / I. L. Blank. — K. : UFIMB, 1997. — 405 s.
Apopii V. V., Mishchuk I. P., Rebytskyi V. M. ta in. Orhanizatsiia torhivli : Pidruchnyk; 2-he vyd., pererob. ta dop. / za redaktsiieiu V. V. Apopiia. — Kyiv : Tsentr navchalnoi literatury, 2005. — 616 s.
D. Smit. Posibnyk knyhovydavtsia : per. z anhl. — K. : Lybid Ukrainy, 1999. — 192 s.
Teremko V. I. Vydavnychyi marketynh : navch. posib. / V. I. Teremko. — K. : Akademvydav, 2009. — 272 s.
Teremko V. I. Osnovni zasady vydavnychoho biznesu : navch. posib. / V. I. Teremko. — K. : Akademvydav, 2009. — 136 s.
Rievnivtseva O. V. Orhanizatsiia torhivli : navch. posib. / O. V. Rievnivtseva, A. B. Osadchuk, O. P. Pashchenko. — Zhytomyr : ZhDTU, 2010. — 202 s.
Kovba Zh. M. Asortyment drukovanoi produktsii : navch. metod. posib. / Zh. M. Kovba, T. V. Olianyshen, O. V. Melnykov. — Lviv : Ukrainska akademiia drukarstva, 2009. — 100 s.
Gret G. P. Organizacija rasprostranenija pechatnoj produkcii roznichnyh knigotorgovyh predprijatij / G. P. Gret // Knizhnaja torgovlja : Nauch.-tehn. inform. sborn. / Informpechat’. — 1997. — Vyp. 1. — S. 1–7.
Gret G. P. Tovarodvizhenie v knizhnoj torgovle / G. P. Gret // Knizh. torgovlja : Nauch.-tehn. inform. sb. / Informpechat’. — 1997. — Vyp. 2. — S. 3–7.
Dainovska S. M. Marketynh u diialnosti knyhotorhovelnykh pidpryiemstv / S. M. Dainovska // Polihrafiia i vyd. sprava. — 1993. — Vyp. 28. — S. 118–121.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 I. Barnych
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.