Дослідження рекламного ринку періодичних видань України
DOI:
https://doi.org/10.20535/2077-7264.4(38).2012.32224Ключові слова:
підвищення розцінки реклами, збільшення обсягу реклами, інтернет-видання, періодичне виданняАнотація
В данній статті розглянуто можливості надання періодичним виданням послуг із розміщення у них реклами як способу отримання додаткового прибутку.Посилання
Fil Vaba, perevel Kolodjazhnij A. Newsweek perestanet vyhodit’ v pechatnoj versii [Jelektronnyj resurs] / Fil Vaba, perevel Kolodjazhnij A. — Rezhim dostupa : http://ru.reuters.com/article/oddlyEnoughNews/idRUMSE89H03520121018. — Zagl. s jekrana.
Prysiazhna L. Rozderzhavlennia derzhavnykh drukovanykh ZMI : podii, fakty, komentari [Elektronnyi resurs] / Prysiazhna L. — Rezhym dostupu : http://www.telekritika.ua/daidzhest/2008-01-08/35852. — Zahl. z ekranu.
Dani kompanii «Komunikatsiinyi alians»/Doors Biudzhety vyrakhuvani dlia komertsiinoi reklamy za vlasnoiu otsinkoiu «Komunikatsiinoho aliansu»/Doors.
Danni TNS Ukraine. Doslidzhennia reitynhiv dilovykh hazet i zhurnaliv Ukrainy.
Hrinchenko H. D. Marketynh / H. D. Hrinchenko, O. V. Dubovyk : Navchalnyi posibnyk. — Kyiv : Tsentr navchalnoi literatury, 2007. — 255 s.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Olena Tkachuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.