Дослідження рекламного ринку періодичних видань України

Автор(и)

  • Олена Богданівна Ткачук

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.4(38).2012.32224

Ключові слова:

підвищення розцінки реклами, збільшення обсягу реклами, інтернет-видання, періодичне видання

Анотація

В данній статті розглянуто можливості надання періодичним виданням послуг із розміщення у них реклами як способу отримання додаткового прибутку.

Біографія автора

Олена Богданівна Ткачук

магістр

Посилання

Fil Vaba, perevel Kolodjazhnij A. Newsweek perestanet vyhodit’ v pechatnoj versii [Jelektronnyj resurs] / Fil Vaba, perevel Kolodjazhnij A. — Rezhim dostupa : http://ru.reuters.com/article/oddlyEnoughNews/idRUMSE89H03520121018. — Zagl. s jekrana.

Prysiazhna L. Rozderzhavlennia derzhavnykh drukovanykh ZMI : podii, fakty, komentari [Elektronnyi resurs] / Prysiazhna L. — Rezhym dostupu : http://www.telekritika.ua/daidzhest/2008-01-08/35852. — Zahl. z ekranu.

Dani kompanii «Komunikatsiinyi alians»/Doors Biudzhety vyrakhuvani dlia komertsiinoi reklamy za vlasnoiu otsinkoiu «Komunikatsiinoho aliansu»/Doors.

Danni TNS Ukraine. Doslidzhennia reitynhiv dilovykh hazet i zhurnaliv Ukrainy.

Hrinchenko H. D. Marketynh / H. D. Hrinchenko, O. V. Dubovyk : Navchalnyi posibnyk. — Kyiv : Tsentr navchalnoi literatury, 2007. — 255 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-12-24

Як цитувати

Ткачук, О. Б. (2012). Дослідження рекламного ринку періодичних видань України. Технологія і техніка друкарства, (4(38), 135–140. https://doi.org/10.20535/2077-7264.4(38).2012.32224

Номер

Розділ

Менеджмент виробництва