Дослідження компонент цифрового навчального контенту

Автор(и)

  • Віталій Олександрович Нікітін Інститут поліграфії та медійних технологій Національний університет «Львівська політехніка», Україна
  • Світлана Петрівна Васюта Інститут поліграфії та медійних технологій Національний університет «Львівська політехніка», Україна https://orcid.org/0000-0003-0079-9740

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.3(85).2024.311476

Ключові слова:

контент, цифровий контент, компоненти, модель, ієрархія, матриця, узгодженість, вага підкритерію

Анотація

У статті розглядається навчальний контент. Заклади освіти потребують аналізу компонент та властивостей контенту, який застосовуються в освітньому процесі. Насамперед, він повинен бути високоякісний та легко доступний. Під час дослідження встановлено загальні вимоги до навчального контенту для якісного та продуктивного навчання: доступ інформації, адаптивність, залучення, якість, тип сприйняття та представлення інформації.

Розглянуто методи оцінки компонент навчального контенту. Застосовано метод аналізу ієрархій, який дозволив визначити відносну важливість одних властивостей навчального контенту над іншими. На основі матриці попарних порівнянь виконано порівняння та встановлено ваги основних компонент та їх категорій.

Біографії авторів

Віталій Олександрович Нікітін, Інститут поліграфії та медійних технологій Національний університет «Львівська політехніка»

асп.

Світлана Петрівна Васюта, Інститут поліграфії та медійних технологій Національний університет «Львівська політехніка»

канд. техн. наук, доц.

Посилання

Schuelka, M. J., & Thyrring, T. (2019). On the question of educational purpose: complex educational systems analysis for inclusion. International Journal of Inclusive Education, 448–465. DOI:10.1080/13603116.2019.1698062.

Khamula, O., Tymchenko, O., Vasiuta, S., Sosnovska, O., & Dorosh, S. (June 28, 2024). Development of Font Selection Method for Text Content in Immersive Technologies. CEUR Workshop Proceedings, 112–128. Retrieved from https://ceur-ws.org/Vol-3736/paper9.pdf.

Phillips, T., & Ozogul, G. (2020) Learning analytics research in relation to educational technology: capturing learning analytics contributions with bibliometric analysis. TechTrends, 64 (6), 878–886, DOI:10.1007/s11528-020-00519-y.

Cheng, K., & Tsai, C. (2019). A case study of immersive virtual field trips in an elementary classroom: students’ learning experience and teacher-student interaction behaviors. Comput. Educ., 140, Article 103600, DOI:10.1016/j.compedu.2019.103600.

Philippe, S., Souchet, A., Lameras, P., Petridis, P., Caporal, J., & Coldeboeuf G. (2020). Multimodal teaching, learning and training in virtual reality: a review and case study Virtual Real. Intell. Hardw., 2(5), 421–442. DOI: 10.1016/j.vrih.2020.07.008.

Jaleniauskiene, E., & Kasperiuniene, J. (2022). Infographics in higher education: a scoping review E-Learn. Digit. Media, 20(2), 191–206, DOI:10.1177/20427530221107774.

Tymchenko, O., Khamula, O., Vasiuta, S., Sosnovska, O., & Mlynko, O. (March 23–25, 2022). A Comparison of Methods for Identifying the Priority Hierarchy of Influencing Factors. Proceedings of the 3rd International Workshop on Intelligent Information Technologies & Systems of Information Security. CEUR Workshop Proceedings 3156, 228–237. Retrieved from https://ceur-ws.org/Vol-3156/paper16.pdf.

Breukelman, M., Gosen, M., & Koole, T. (2023). The workings of multiple principles in student-teacher interactions: Orientations to both mundane interaction and pedagogical context. Linguistics and Education, 76. DOI: 10.1016/j.linged.2023.101188.

Rahman, R., Ahmad, S., & Hasim, U. (2019). A study on gamification for higher education students’ engagement towards education 4.0. Intelligent and interactive computing: Proceedings of IIC 2018, 491–502. DOI:10.1007/978-981-13-6031-2_5.

Vasiuta, S., Tymchenko, O., Kunanets, N., Sosnovska, O., & Khamula, O. (March 24–26, 2021). Synthesis and research of a model of factors of infographics compositional design with elements of visual communication. CEUR Workshop Proceedings, 303–322. Retrieved from https://ceur-ws.org/Vol-2853/paper28.pdf.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-07

Як цитувати

Нікітін, В. О., & Васюта, С. П. (2024). Дослідження компонент цифрового навчального контенту. Технологія і техніка друкарства, (3(85), 101–109. https://doi.org/10.20535/2077-7264.3(85).2024.311476

Номер

Розділ

Інформаційні технології