Перспективи та шляхи розвитку відеовиробництва в посткарантинний період
DOI:
https://doi.org/10.20535/2077-7264.4(82).2023.299113Ключові слова:
відеоконтент, відеовиробництво, пандемія COVID-19, посткарантинний період, споживання відеоконтенту, розвиток відео індустріїАнотація
Досліджено зміни в споживацьких звичках авдиторії відеоконтенту під впливом пандемії COVID-19. Зазначено, що глядачі стали проводити більше часу для перегляду відеоматеріалів, вони виявляють значний інтерес до нейтральної та об’єктивної інформації й уникають контенту з фейками і маніпуляціями. В умовах посткризової реальності різко зростає попит на оригінальний продукт. Глядачі обирають саме той медіапродукт, який вирізняється серед інших за концепцією, сценарієм і підходом. Вони також цінують своєчасну публікацію відео в мережі та легку доступність до нього, тому важливо підтримувати високий стандарт мобільної оптимізації відеоконтенту та презентувати його вчасно для забезпечення зручного перегляду.
Дослідження засвідчило бажання глядачів бути залученими до певної соціальної групи, об’єднаної спільними інтересами чи вподобаннями, що вказує на формування абсолютно нової тенденції, викликаної безпосередньо пандемією COVID-19, яка свого часу деформувала раніше створені соціальні зв’язки. З урахуванням обмежень соціального дистанціювання, цифровий відеосвіт стає форматом комунікації, який допомагає зменшити розрив між бажаним і реальним. На численних відеоплатформах глядачі матимуть можливість взаємодіяти один з одним, формуючи стійкі соціальні зв’язки.
Щоб бути ефективними в посткарантинний період, відеовиробники повинні активно моніторити будь-які посткризові коливання та реакцію споживачів на той чи інший контент. Вони мають інтегрувати контент під нові формати, проявляючи при тому нестaндaртний пiдхiд дo вiдеoвирoбництвa, творчу гнучкість, креатив та індивідуальний стиль.
Посилання
Broadbent, С. (2015, July.). 8 principles for better video content marketing. Cedar Communications, 46.
Doroshkevych, D., & Hrynkevych, S. (2019). Teoretyko-metodychni aspekty zastosuvannia videokontentu yak instrumentu marketynhovoho vplyvu [Theoretical and methodological aspects of using video content as a tool of marketing influence]. Pidpryiemnytstvo ta innovatsii, 7, 20–25 [in Ukrainian].
Chaffey, D., & Smith, P. (2013). E-Marketing Excellence Planning and Optimizing Your Digital Marketing. London: Taylor & Francis, 640 p.
Trishchuk, O. V., & Chykaliuk, Ye. V. (2022). Transformatsiia videoseredovyshcha v rezhymi izoliatsii [Transformation of the video environment in the mode of isolation]. Obrii drukarstva, 1(11), 143–154 [in Ukrainian].
Trishchuk, R. L., & Voitiuk, T. O. (2022). Vizualnyi kontent u sotsialnykh merezhakh [Visual Content on Social Networks]. Tekhnolohiia i tekhnika drukarstva, 3(77), 73–81. DOI: https://orcid.org/0000-0002-6286-8345 [in Ukrainian].
Baranetska, A. D. (2019). Vizualizatsiia informatsii yak skladnyk napovnennia mediakontentu [Visualization of information as a component of filling media content]. Derzhava ta rehiony. Seriia: Sotsialni komunikatsii, 3(39), 13–17 [in Ukrainian].
Verbovyi, R. M. (2017). Instrumentarii stvorennia multymediinoho kontentu. Krosmedia: kontent, tekhnolohii, perspektyvy [Toolkit for creating multimedia content. Crossmedia: content, technologies, perspectives]. Kyiv: VPTs ‘Kyivskyi universytet’, 112–124 p. [in Ukrainian].
Zaluzhna, H. V., & Nefodova, I. V. (2020). Rozrobka informatsiinykh videorolykiv dlia reklamnoi kampanii zakladu vyshchoi osvity [Development of informative videos for the advertising campaign of a higher education institution]. Vcheni zapysky TNU imeni V. I. Vernadskoho. Seriia: tekhnichni nauky, 3. Vol. 31 (70), Part 1, 109–114 [in Ukrainian].
Lisnevska, A. L. (2020). Do pytannia roboty zhurnalista z videokontentom v suchasnomu informatsiino-komunikatsiinomu prostori [To the question of the journalist's work with video content in the modern information and communication space]. Vcheni zapysky Tavriiskoho natsionalnoho universytetu imeni V. I. Vernadskoho. Seriia: Filolohiia. Sotsialni komunikatsii, 3, Vol. 31(70), Part 3, 216–221 [in Ukrainian].
Tiutiunnyk, A. V. (2020). Tekhnolohii vizualizatsii u svitovykh doslidzhenniakh [Visualization technologies in world research]. Vidkryte osvitnie e-seredovyshche suchasnoho universytetu, 9, 161–168 [in Ukrainian].
Shamanska, A. S. (2018). Trendy u vizualizatsii danykh v suchasnykh novynnykh on-lain-media [Trends in data visualization in modern online news media]. Internauka, 9, 32–36 [in Ukrainian].
Tsepeniuk, Kh., & Yanovska, T. (2019). Linhvistychni osoblyvosti videokontentu platformy youtube [Linguistic features of the video content of the youtube platform]. Naukovi zapysky. Seriia: Filolohichni nauky, 175, 84–88 [in Ukrainian].
Bullard, G. Goodbуe, Open Office? How Workspaces Will Change After Coronavirus. WAMU. Retrieved from https://wamu.org/story/20/05/19/goodbye-open-office-how-workspaces-will-change-after-coronavirus/.
Zhalilo, Ya. Polityka oduzhannia: protses vykhodu z karantynu dlia ekonomiky navit bilsh ryzykovanyi, nizh sam karantyn [Recovery policy: the process of exiting the quarantine is even riskier for the economy than the quarantine itself]. NISS. Retrieved from https://niss.gov.ua/news/statti/politika-oduzhannуa-proces-vikhodu-z-karantinu-dlуa-ekonomiki-navit-bilsh-rizikovaniу [in Ukrainian].
Video Marketing Statistics 2020. Wуzowl. Retrieved from https://www.wyzowl.com/sovm-results-2020/.
Get Creative with Vertical Video. Facebook for Business. Retrieved from https://www.facebook.com/business/news/get-creative-with-vertical-video.
Formaty videoreklamy [Video advertising formats]. Retrieved from https://www.thinkwithgoogle.com/marketing-strategies/video/bumper-ads/ [in Ukrainian].
Semuels, A. The Coronavirus Is Making Us See That It’s Hard to Make Remote Work Actuallу Work. Time. Retrieved from https://time.com/5801882/coronavirus-spatial-remote-work/.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Руслан Любомирович Тріщук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.