Просування галузевої преси в умовах пандемії COVID-19
DOI:
https://doi.org/10.20535/2077-7264.2(72).2021.243251Ключові слова:
пандемія COVID-19, криза, галузева преса, спеціалізована преса, медіа, просування, онлайн-західАнотація
Розглянуто основні проблеми, виклики та обмеження, які зумовили зміни у стратегіях просування та роботи галузевих періодик протягом 2020–2021 рр. Актуальність питання просування галузевої преси зумовлена важливою роллю цього типу видань у вирішенні викликів криз і формуванні інформаційної безпеки читачів.
Проаналізовано приклади антикризової діяльності окремих галузевих періодик в умовах пандемії COVID-19 методом case study. У результаті встановлено, що ключовими негативними наслідками пандемії, з якими довелося зіткнутися галузевій періодиці у контексті просування своєї продукції, стали скорочення доходів, проблеми дистрибуції паперових видань і скасування галузевих заходів. Як наслідок, видання, в яких значний відсоток доходів складає реклама, були змушені скоротити кількість номерів і готувати спарені видання.
Однак інформаційний дефіцит в умовах високого попиту на актуальні та достовірні джерела інформації послужив драйвером зростання інтересу до окремих періодик, які швидко та ефективно інформували про зміни в галузевому законодавстві, надавали інформаційну допомогу в кризових умовах, сприяючи поінформованості своєї аудиторії.
Основні види інновацій, які були застосовані під час пандемії галузевими видавництвами задля скорочення витрат та підвищення маржинальності бізнесу, передусім були пов’язані з інвестуванням ресурсів в організацію онлайн-заходів для фахового середовища та відкриттям пробного доступу до власних електронних товарів.
У постпандемічний період періодики будуть удосконалювати власні стратегії просування з урахуванням досвіду, здобутого в умовах коронакризи. Передусім це стосується зростання впливу цифрових комунікацій і скорочення шляхів взаємодії з аудиторією внаслідок спаду цікавості до галузевих заходів.
Посилання
Bacon, D. R., & Schneider, A. B. (2019). Exploring Sources of Marketing Knowledge for Small Business Decision Makers. Journal for Advancement of Marketing Education, 27(1), 1–12. Retrieved from http://www.mmaglobal.org/publications/JAME/JAME-Issues/JAME-2019-Vol27-Issue1/JAME-2019-Vol27-Issue1-Bacon-Schneider-pp1-12.pdf [in English].
Corrigan, T. F. (2018). Making Implicit Methods Explicit: Trade Press Analysis in the Political Economy of Communication. International Journal of Communication, 12, 2751–2772. Retrieved from https://ijoc.org/index.php/ijoc/article/view/6496 [in English].
Novhorodskyi, R. (2016). Internet-komunikatsii u roboti sotsialnoho pratsivnyka [Internet Communication in the Work of a Social Worker]. Visnyk Chernihivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu, Pedahohichni nauky, (133), 160–163. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_133_39 [in Ukrainian].
Forelle, M. C. (2018). ‘Then you are making riskless money’: A critical discourse analysis of credit default swap coverage in the financial trade press. Journal of Cultural Economy, 11(2), 97–109. doi: 10.1080/17530350.2017.1407815 [in English].
Church, S. P., Haigh, T., Widhalm, M., de Jalon, S. G., Babin, N., Carlton, J. S., Dunn, M., Fagan, K., Knutson, C. L., & Prokopy, L. S. (2017). Agricultural trade publications and the 2012 Midwestern U.S. drought: A missed opportunity for climate risk communication. Climate Risk Management, 15, 45–60. doi: 10.1016/j.crm.2016.10.006 [in English].
Paliichuk, A. (2014). Kharakterni zminy v typolohichnii strukturi periodychnykh vydan Ukrainy (1991–1998 rr.) [There have been Characteristic Changes in the Publication Type Structure of Periodicals in Ukraine in 1991–1998]. Visnyk Lvivskoho universytetu, Zhurnalistyka, (39(2)), 248–252. doi: 10.30970/vjo.2014.39.5668 [in Ukrainian].
Myroniuk, D. (2015) Kontseptsiia vydannia — v umovakh vyzhyvannia [Concept of Edition — in Survival Conditions]. Scientific Bulletin of the International Humanities University, Philology, 2(19), 174–176. Retrieved from http://www.vestnik-philology.mgu.od.ua/archive/v19/part_2/49.pdf [in Ukrainian].
Vytvytska, J. (2014). Funktsionuvannia ta realizatsiia drukovanoho brendovoho mediaproduktu na ukrainskomu media rynku [Implementation and Functioning Brand Press in Ukrainian Mediamarket]. Visnyk Lvivskoho universytetu, Zhurnalistyka, 39, 36–41. doi: 10.30970/vjo.2014.39.5443 [in Ukrainian].
Sudyn, A. (2010). Vplyv reklamy na funktsionuvannia fakhovoi periodyky (na prykladi vydavnycho-polihrafichnoi haluzi) [Effects of Advertising in the Running of Professional Magazines (Exemplified by Printing and Publishing Branch)]. Tele- ta radiozhurnalistyka, 9(1), 340–345 [in Ukrainian].
Trishchuk, O., Hrytsenko, O., Fihol, N., Faichuk, T., & Teremko, V. (2020). Internet Media During the COVID-19 Crisis. Cuestiones Políticas, 38(Especial II), 264–275. doi: 10.46398/cuestpol.382e.20 [in English].
Tanasychuk, A., Sirenko, S., & Hromova, O. (2020). Zasoby prosuvannia brendu v umovakh retsesii [Means of Brand Promotion in Recession]. Efektyvna ekonomika, 5. doi: 10.32702/2307-2105-2020.5.9 [in Ukrainian].
(2020). Kontakty ta peredplata [Contacts and Subscription]. Vashe zdorov’ia. Retrieved from https://www.vz.kiev.ua/info/.
Savytskyi, O. (2020). ZMI pid chas pandemii: ukrainski media poterpaiut vid braku reklamy [Media during the Pandemic: Ukrainian Media Suffer from Lack of Advertising]. Deutsche Welle. Retrieved from http://p.dw.com/p/3bY95 [in Ukrainian].
(2020). ‘Pakuvalna industriia – 2020’: u Briukhovychakh bilia Lvova [‘Packaging industry – 2020’: in Bryukhovychi near Lviv]. Upakovka. Retrieved from http://www.upakjour.com.ua/zhurnal-upakovka/statt%D1%96/prezentacz%D1%96%D1%97/%C2%ABpakuvalna-%D1%96ndustr%D1%96ya-%E2%80%93-2020%C2%BB-u-bryuxovichax-b%D1%96lya-lvova [in Ukrainian].
(2020). 74 tysiachi fakhivtsiv doluchylysia do Vseukrainskoho antykryzovoho onlain-marafonu vid MCFR [74 Thousand Specialists Joined the All-Ukrainian Anti-Crisis Online Marathon from MCFR]. Medychna sprava. Retrieved from http://www.medsprava.com.ua/news/2853-74-tisyach-fahvtsv-doluchilisya-do-vseukranskogo-antikrizovogo-onlayn-marafonu-vd-mcfr [in Ukrainian].
(2020). Zaproshuiemo na konferentsiiu HR for Business. Tsohorich spikery hovoriat pro People VS Money [Welcome to the HR for Business Conference. This Year the Speakers are Talking about People VS Money ]. Kadrovyk-01. Retrieved from https://www.kadrovik01.com.ua/news/6612-zaproshumo-na-konferentsyu-hr-for-business-tsogorch-spkeri-govoryat-pro-people-vs-money [in Ukrainian].
Jezhyzhanska, T. S. (2012). Korporatyvni komunikatsii v umovakh kryzy [Corporative Communications іn a Crisis]. Masova komunikatsiia: istoriia, sohodennia, perspektyvy, 1(1), 5–10. Retrieved from https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8585 [in Ukrainian].
Yanenko, Y. (2020). Osoblyvosti reprezentatsii pandemii COVID-19 v ukrainskykh internet-ZMI [Peculiarities of the Representation of the COVID-19 Pandemic in the Ukrainian Online Media]. Obraz, 34(2), 15–23. doi: 10.21272/Obraz.2020.2(34)-15-23 [in Ukrainian].
Pysarenko, L. M. (2020). Vysvitlennia temy pandemii koronavirusu COVID-19 v odeskykh ZMI [Coverage of the Pandemic of the Coronavirus COVID-19 in the Odessa Media]. Proceedings of the International. scientific-practical conf. ‘Legal life of modern Ukraine’, Vol. 1, Odessa, May 15, 2020. (pp. 442–445). Odessa: Helvetyka [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Valentyna Varenyk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.