Дослідження впливу способу подачі інформації на процес її сприйняття
DOI:
https://doi.org/10.20535/2077-7264.3(73).2021.238570Ключові слова:
інтерактивні елементи, текст, презентація, додаток, подача інформаціїАнотація
Інтерактивні елементи в електронних виданнях дозволяють покращити сприйняття інформації шляхом безпосередньої взаємодії людини з виданням. Проте, їх нагромадження може надати зворотного впливу, за рахунок розсіювання уваги. Саме тому важливо розуміти, який вплив інтерактивних елементів на сприйняття інформації. Оскільки спосіб подачі інформації впливає на ефективність її засвоєння, було розроблено три фізичні моделі з різними типами інформації. Дослідження полягало у проходженні контрольного тесту групою опитуваних після опрацювання інформації. Було визначено закономірності між способом подачі інформації та статистикою за відповідями.
Посилання
(2011). How much information is there in the world? ScienceDaily. Retrieved from https://www.sciencedaily.com/releases/2011/02/110210141219.htm [in English].
(2010). Understanding Media and Culture. Minnesota Libraries. Retrieved from https://open.lib.umn.edu/mediaandculture/chapter/1-3-the-evolution-of-media/ [in English].
Polovynchak, Yu. (2014). Mobilizatsiinyi ta manipuliatyvnyi potentsial dyskursu sotsialnykh media v umovakh perekhidnoho suspilstva [Mobilizing and manipulative potential of social media discourse in a transitional society]. Retrieved from http://nbuviap.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=446:sotsialni-media&catid=8&Itemid=350 [in Ukrainian].
Reed, A. (2021). Visual Content vs Text Content. MotoCMS. Retrieved from https://www.motocms.com/blog/en/visual-content-vs-text-content/ [in English].
Leiner, D. & Quiring, O. (2008). What Interactivity Means to the User Essential Insights into and a Scale for Perceived Interactivity. Journal of Computer-Mediated Communication, 14, 127–155. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1083-6101.2008.01434.x [in English].
(1997). Polishing your presentation. 3M Visual Systems Division. Retrieved from https://3rd-force.org/pubs/meetingguide_pres.pdf [in English].
Gillet, R. (2014). Why We’re More Likely To Remember Content With Images And Video. FastCompany. Retrieved from https://www.fastcompany.com/3035856/why-were-more-likely-to-remember-content-with-images-and-video-infogr [in English].
(2021). 3 Ways to Increase Interactivity in Learning. Maestro. Retrieved from https://meetmaestro.com/insights/3-types-of-interactivity-and-when-you-should-use-each/ [in English].
Gutierrez, K. (2013). 3 Types Of Interactions You Should Be Sustaining in eLearning. Shift eLearning. Retrieved from https://www.shiftelearning.com/blog/bid/308389/3-types-of-interactions-you-should-be-sustaining-in-elearning[in English].
Yung-Ming, C. (2014). Roles of interactivity and usage experience in e-learning acceptance: A longitudinal study. International Journal Of Web Information Systems, 10. DOI: 10.1108/IJWIS-05-2013-0015 [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Bohdan Bardovskyi, Svitlana Melnychenko, Tetiana Rozum, Vasyl Skyba
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.