Дослідження впливу способу подачі інформації на процес її сприйняття

Автор(и)

  • Богдан Бардовський Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна
  • Світлана Мельниченко Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна
  • Тетяна Розум Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна http://orcid.org/0000-0003-1837-1080
  • Василь Скиба Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна http://orcid.org/0000-0003-4534-1960

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.3(73).2021.238570

Ключові слова:

інтерактивні елементи, текст, презентація, додаток, подача інформації

Анотація

Інтерактивні елементи в електронних виданнях дозволяють покращити сприйняття інформації шляхом безпосередньої взаємодії людини з виданням. Проте, їх нагромадження може надати зворотного впливу, за рахунок розсіювання уваги. Саме тому важливо розуміти, який вплив інтерактивних елементів на сприйняття інформації. Оскільки спосіб подачі інформації впливає на ефективність її засвоєння, було розроблено три фізичні моделі з різними типами інформації. Дослідження полягало у проходженні контрольного тесту групою опитуваних після опрацювання інформації. Було визначено закономірності між способом подачі інформації та статистикою за відповідями.

Біографії авторів

Богдан Бардовський, Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

магістрант

Світлана Мельниченко, Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

магістрантка

Тетяна Розум, Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

канд. техн. наук, доц., кафедра репрографії

Василь Скиба, Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

канд. техн. наук, доц., кафедра репрографії

Посилання

(2011). How much information is there in the world? ScienceDaily. Retrieved from https://www.sciencedaily.com/releases/2011/02/110210141219.htm [in English].

(2010). Understanding Media and Culture. Minnesota Libraries. Retrieved from https://open.lib.umn.edu/mediaandculture/chapter/1-3-the-evolution-of-media/ [in English].

Polovynchak, Yu. (2014). Mobilizatsiinyi ta manipuliatyvnyi potentsial dyskursu sotsialnykh media v umovakh perekhidnoho suspilstva [Mobilizing and manipulative potential of social media discourse in a transitional society]. Retrieved from http://nbuviap.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=446:sotsialni-media&catid=8&Itemid=350 [in Ukrainian].

Reed, A. (2021). Visual Content vs Text Content. MotoCMS. Retrieved from https://www.motocms.com/blog/en/visual-content-vs-text-content/ [in English].

Leiner, D. & Quiring, O. (2008). What Interactivity Means to the User Essential Insights into and a Scale for Perceived Interactivity. Journal of Computer-Mediated Communication, 14, 127–155. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1083-6101.2008.01434.x [in English].

(1997). Polishing your presentation. 3M Visual Systems Division. Retrieved from https://3rd-force.org/pubs/meetingguide_pres.pdf [in English].

Gillet, R. (2014). Why We’re More Likely To Remember Content With Images And Video. FastCompany. Retrieved from https://www.fastcompany.com/3035856/why-were-more-likely-to-remember-content-with-images-and-video-infogr [in English].

(2021). 3 Ways to Increase Interactivity in Learning. Maestro. Retrieved from https://meetmaestro.com/insights/3-types-of-interactivity-and-when-you-should-use-each/ [in English].

Gutierrez, K. (2013). 3 Types Of Interactions You Should Be Sustaining in eLearning. Shift eLearning. Retrieved from https://www.shiftelearning.com/blog/bid/308389/3-types-of-interactions-you-should-be-sustaining-in-elearning[in English].

Yung-Ming, C. (2014). Roles of interactivity and usage experience in e-learning acceptance: A longitudinal study. International Journal Of Web Information Systems, 10. DOI: 10.1108/IJWIS-05-2013-0015 [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-25

Як цитувати

Бардовський, Б., Мельниченко, С., Розум, Т., & Скиба, В. (2021). Дослідження впливу способу подачі інформації на процес її сприйняття. Технологія і техніка друкарства, (3(73), 82–90. https://doi.org/10.20535/2077-7264.3(73).2021.238570

Номер

Розділ

Інформаційні технології