Первинна комунікація з авторами в наукових журналах, індексованих Web of Science
DOI:
https://doi.org/10.20535/2077-7264.4(70).2020.225215Ключові слова:
науковий журнал, первинна комунікація, читацька аудиторія, редактор, рецензент, якісні наукові журнали, «хижацькі» журналиАнотація
Досліджено первинну комунікацію авторів з науковими журналами. Підкреслено важливість швидкого та правильного добору журналів для опублікування статті, що також пов’язано з проблемою існування «хижацьких» видань, які зосереджені на отриманні фінансової вигоди від публікацій і не забезпечують поширення наукової інформації. На основі наукових розвідок та рекомендацій видавців обґрунтовано важливість описів журналів для взаємодії з авторами і прийняття ними рішення про подальшу співпрацю. На прикладі видань комунікаційної тематики, індексованих Web of Science, установлено, що якісні видання використовують ті чи інші рекламні стратегії в цих текстах для залучення ширшого кола авторів й читачів. В описах журналів не лише вказують основну видавничу інформацію про видання, законність основ його випуску, а й роз’яснюють для аудиторії видавничі й наукові підходи, якими послуговується редакція. Встановлено низку способів впливу на автора. Опис читацької аудиторії зазвичай подають за допомогою предмета наукового зацікавлення, наукового статусу читачів, сфери діяльності, територіальної ознаки, досвіду. Пояснення мети роботи передбачає відображення впливу видання на наукову діяльність у своїй сфері. Підвищують авторитет видання і також відображають його активний внесок у наукову сферу такі способи, як підкреслення новизни й актуальності досліджень, підходів і предметної галузі видання, підтвердження високих професійних компетентностей редакції та рецензентів, вказування на зв’язок з фаховими професійними асоціаціями, науковими товариствами, закладами вищої освіти. Наявність цих аргументів може слугувати додатковим маркером для відокремлення якісних наукових журналів від «хижацьких».
Посилання
Web of Science Journal Evaluation Process and Selection Criteria. Editorial Evaluation (quality). Retrieved from: https://clarivate.com/webofsciencegroup/journal-evaluation-process-and-selection-criteria [in English].
Kun, А. (2020). Time to Acceptance of 3 Days for Papers about COVID-19. Journal of Publications, 8 (2), 30. doi: https://doi.org/10.3390/publications8020030 [in English].
Pawar, V. J. & Jawade, J. (2020). An insight into predatory journals. Indian Journal of Public Health, 64 (1), 86–89. doi: https://doi.org/10.4103/ijph.IJPH_249_19 [in English].
Jain, M. & Sharma, A. & Yadav, N. R. & Jain, V. (2020). The need to harmonize research submission and publication. Journal of Public Health Dentistry, 18(2), 183. doi: https://doi.org/10.4103/jiaphd.jiaphd_46_20 [in English].
Using a Journal’s Aims & Scope and Instructions for Authors to Your Advantage. Retrieved from: http://authorservices.taylorandfrancis.com/what-where-and-why-using-a-journals-aims-scope-and-instructions-for-authors-to-your-advantage/ [in English].
How to create a great Aims and Scope statement. Retrieved from: https://authorservices.wiley.com/editors/enhancing-discoverability/aims-scopes.html [in English].
Hyland, K. (2009). ‘The leading journal in its field’: evaluation in journal descriptions. Journal of Discourse Studies, 11 (6), 703‒720. https://doi.org/72010.1177/1461445609347234 [in English].
Rison, R. A. & Shepphird, J. K. & Kidd, M. R. (2017). How to choose the best journal for your case report. Journal of Medical Case Reports, 11(1), 1–9. doi: https://doi.org/10.1186/s13256-017-1351-y [in English].
Shokraneh, F. & Masoomi, R. & Amanollahi, A. & Ilghami, R. (2012). How to Select a Journal to Submit and Publish Your Biomedical Paper? Journal of BioImpacts, 2(1), 61–68. doi: https://doi.org/10.5681/bi.2012.008 [in English].
Regazzi, J. J. & Aytac, S. (2008). Author perceptions of journal quality. Journal of Learned Publishing, 21(3), 225–235. doi: https://doi.org/10.1087/095315108X288938 [in English].
Tenopir, C. & Dalton, E. & Fish, А. & Christian, L. & Jones, M. & Smith, M. (2016). What Motivates Authors of Scholarly Articles? The Importance of Journal Attributes and Potential Audience on Publication Choice. Publications, 4(3), 22. https://doi.org/10.3390/publications4030022 [in English].
How to maximize the visibility of your journal. Retrieved from: https://authorservices.wiley.com/editors/enhancing-discoverability/index.html [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Olha Trishchuk, Valeriia Kasianchuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.