Дослідження технологій підготовки контенту для електронних та мультимедійних видань
DOI:
https://doi.org/10.20535/2077-7264.3(69).2020.218752Ключові слова:
алгоритми тестування, анімаційний ефект, анімація, вебдизайн, вебресурс, контент, мультимедіа, патентний пошук, підготовка контенту, пошукова оптимізація, проморолик, технологічний процес, електронне виданняАнотація
У представленій роботі розглядаються сучасні технології підготовки контенту для вебресурсів та відеороликів, а також розглянуто перспективні напрями розвитку технологій створення електронних мультимедійних видань на прикладі веб-сайтів та відеоконтенту із анімаційними ефектами.
Розглядаються сучасні методи оцінювання рівня підготовки контенту для електронних видань, що побудовані на застосуванні спеціальних метрик для визначення доцільності застосування різноманітного контенту для веб-сайтів. Наводяться приклади типових засобів тестування веб-сайтів за різними рівнями функціональності та якості. Аналізуються процес підготовки контенту для мультимедійного видання на прикладі процесу виготовлення проморолику та застосування різних видів анімаційних ефектів.
Наведено результати аналізу патентної інформації із ретроспективою 11 років за період 2009‒2020 рр., який виявив значну динаміку розвитку технологій, методів і засобів підготовки контенту для електронних та мультимедійних видань. Основне зростання популярності досліджуваних технологій спостерігається з 2017 року, що підтверджується динамікою патентування та великою кількістю виданих патентів в США, Китаї, Японії та інших країнах. Перспективними напрямами патентування виявилися процеси створення контенту, методи контент-маркетингу та SEO-оптимізації, засоби розроблення та тестування веб-сайтів, методи вдосконалення структури веб-сайту, технології комп’ютерної анімації та методи створення анімаційних ефектів для мультимедійних видань.
На основі визначених тенденцій розвитку технологій підготовки контенту для електронних та мультимедійних видань було розроблено алгоритм методики вибору раціональних параметрів підготовки контенту для вебресурсів, а також наведено загальні рекомендації щодо підвищення якості процесу підготовки контенту для вебресурсів.
Посилання
Marr, B. (2018). How much data do we create every day? The mind-blowing stats everyone should read. Journal of Forbes. Retrieved from https://www.forbes.com/sites/bernardmarr/2018/05/21/how-much-data-do-we-create-every-day-the-mind-blowing-stats-everyone-should-read/?sh=309fc2c760ba [in English].
Vorobei, V. (2020). Systematyzatsiia metryk vymiriuvannia kontentu veb-storinok [Systematization of Metrics for Measuring Content of Web Pages]. Journal of 20-a Mizhnarodna naukovo-tekhnichna konferentsiia studentiv ta aspirantiv ‘Drukarstvo molode’, 68‒71. Retrieved from http://dm-conf.vpi.kpi.ua/2020/paper/view/19774 [in Ukrainian].
Mazurchak, V. (2020). Suchasni zasoby testuvannia veb-saitiv [Modern Web Site Testing Tools]. Journal of 20-a Mizhnarodna naukovo-tekhnichna konferentsiia studentiv ta aspirantiv ‘Drukarstvo molode’, 64‒67. Retrieved from http://dm-conf.vpi.kpi.ua/2020/paper/view/19762 [in Ukrainian].
Senyk, A. P. & Saichuk, A. Ya. Stvorennia systemy testuvannia veb-saitiv [Creating a Website Testing System]. Retrieved from https://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/29065/1/012_032_034.pdf [in Ukrainian].
Testirovanie sayta: tekhniki, chek-listy, instrumenty [Website Testing: Techniques, Checklists, Tools]. Retrieved from https://geteasyqa.com/ru/qa/test-website/#an-5 [in Russian].
Lohinov, I. (2016). Klasyfikatsiia prohramnoho zabezpechennia dlia stvorennia animatsiinykh efektiv v elektronnykh vydanniakh [Classification of Software for Creating Animation Effects in Electronic Publications]. Journal of 16-a Mizhnarodna naukovo-tekhnichna konferentsiia studentiv ta aspirantiv ‘Drukarstvo molode’, 74‒76 [in Ukrainian].
Effect List for After Effects. Retrieved from http://helpx.adobe.com/ua/after-effects/user-guide.html/ua/after-effects/using/effect-list.ug.html [in English].
Leirpoll, J. & Osborn, D. & Murphy, P. & Edwards, A. Motion Graphics Inside Premiere Pro. Retrieved from http://doi.org/10.1007/978-1-4842-2890-6_7 [in English].
Fridsma, L. & Gyncild, B. (2017). Adobe After Effects CC Classroom in a Book (2018 release). Indianapolis: Adobe Press, 416 p. [in English].
Yefimenko, I. (2017). Faktory, shcho vplyvaiut na yakist animatsii u multymediinykh vydanniakh [Factors Influencing on the Quality of Animation in Multimedia Editions]. Journal of 17-a Mizhnarodna naukovo-tekhnichna konferentsiia studentiv ta aspirantiv ‘Drukarstvo molode’, 94–95 [in Ukrainian].
Kanievskyi, B. (2020). Klasyfikatsiia animatsiinykh efektiv dlia video [Classification of Animation Effects for Video]. Journal of 20-a Mizhnarodna naukovo-tekhnichna konferentsiia studentiv ta aspirantiv ‘Drukarstvo molode’, 53–56. Retrieved from http://dm-conf.vpi.kpi.ua/2020/paper/view/19727 [in Ukrainian].
Agarwal, D. & Chen, B.-C. & Elango, P. & Motgi, N. & Park, S.-T. & Ramakrishnan, R. & Roy, S. & Zachariah, J. (2007). Online Models for Content Optimization. Advances in Neural Information Processing Systems 21. Retrieved from https://dl.acm.org/doi/10.1145/2851581.2892359 [in English].
Gozhyj, A. & Chyrun, L. & Kowalska-Styczen, A. & Lozynska, O. (2018). Uniform Method of Operative Content Management in Web Systems. Journal of COLINS, 62–77. Retrieved from https://ceur-ws.org/Vol-2136/10000062.pdf [in English].
Lytvyn, V. & Dosyn, D. & Emmerich, M. & Yevseyeva, I. (2018). Content Formation Method in the Web Systems. Journal of COLINS, 42–61. Retrieved from https://ceur-ws.org/Vol-2136/10000042.pdf [in English].
Vorobei, V. (2019). Suchasni tekhnolohii stvorennia animatsii dlia elektronnykh vydan u formati epub [Modern Technologies for Creation of Animation for Electronic Editions in the Format of EPUB]. Journal of 19-a Mizhnarodna naukovo-tekhnichna konferentsiia studentiv ta aspirantiv ‘Drukarstvo molode’, 78–81. Retrieved from http://dm-conf.vpi.kpi.ua/2019/paper/view/15722 [in Ukrainian].
Illiashenko, N. S. & Savchenko, O. S. (2012). SEO-optymizatsiia yak suchasnyi instrument internet-marketynhu [SEO-Optimization as a Modern Internet Marketing Tool]. Journal of Marketynh i menedzhment innovatsii, 3, 63–74 [in Ukrainian].
Kokarieva, K. & Rozum, T. (2019). Suchasni tendentsii u pobudovi struktury interfeisu multymediinoho produktu [Current Trends in the Construction of the Interface of the Multimedia Product]. Journal of Suchasne reprodukuvannia: inzhynirynh, modeliuvannia, multy- ta krosmediini tekhnolohii, 66–71. Retrieved from http://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/32030/1/Kokareva_Rozum_66-71.pdf [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Yaroslav Zorenko, Vitalii Vorobei, Bohdan Kanievskyi, Volodymyr Mazurchak
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.