Маркетингові дослідження виготовлення сувенірних паковань

Іванна Іванівна Конюхова, Раїса Володимирівна Рибка

Анотація


В статті наведено результати проведення аналітичного та маркетингового дослідження виготовлення сувенірних паковань з картону, визначення потреб та побажань споживачів щодо оформлення паковань за розробленою анкетою та проведеними соціологічними опитуваннями.


Ключові слова


сувенірне паковання; аналітичне та маркетингове дослідження; соціологічне опитування; кореляційна матриця; картон; анкета; респонденти

Повний текст:

PDF

Посилання


Shreder, V. L. & Pilipenko, S. F. (2004). Upakovka iz kartona [Cardboard packaging]. Kiev: IAC ‘Upakovka’ [in Russian].

Kreativ v dizajne upakovki i ego vozmozhnosti [Creative design of packaging and its capabilities]. Retrieved from http://nnm.ru/blogs/modestop/ [in Russian].

Babenko, V. V. (2006). Osnovy teorii ymovirnostei i statystychni metody analizu danykh u psykholohichnykh i pedahohichnykh eksperymentakh [Fundamentals of probability theory and statistical methods of data analysis in psychological and educational experiments]. Lviv: LNU im. I. Franka [in Ukrainian].

Horbiak, O. (2007). Shcho take elitna upakovka? [What is luxury packaging?]. Journal of Svit upakovky. — The world of packaging, 2(54), 54–55 [in Ukrainian].

Udris, N. S. (2012). Upakovka: zasib spravyty vrazhennia [Packaging: to impress]. Journal of Upakovka. — The Packaging, 3, 67–70 [in Ukrainian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Шредер В. Л. Упаковка из картона / В. Л. Шредер, С. Ф. Пилипенко. — Киев : ИАЦ «Упаковка». — 2004. — 388 с.

2. Креатив в дизайне упаковки и его возможности [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://nnm.ru/blogs/modestop/.

3. Бабенко В. В. Основи теорії ймовірностей і статистичні методи аналізу даних у психологічних і педагогічних експериментах / В. В. Бабенко [Навч. видання]. — Львів : ЛНУ ім. І. Франка. — 2006. — 170 с.

4. Що таке елітна упаковка? / [О. Горбяк] // Світ упаковки. — 2007. — № 2(54). — С. 54–55.

5. Удріс Н. С. Упаковка : засіб справити враження / Н. С. Удріс // Упаковка. — 2012. — № 3. — С. 67–70.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


 Ліцензія Creative Commons

follow me on facebook

© ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського