Використання переваг гіпертекстових технологій в мережевій рекламі

Автор(и)

  • Тетяна Юріївна Киричок Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»), Україна https://orcid.org/0000-0002-9639-5486

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.3-4(21-22).2008.58843

Ключові слова:

гіпертекстові технології, мережева реклама, ефективність, гіпертекст

Анотація

Розглянуто тенденції розвитку мережної реклами. Виділено показники, що характеризують її ефективність. Визначено особливості гіпертексту, що підвищують ефективність мережної реклами.

Біографія автора

Тетяна Юріївна Киричок, Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»)

к.т.н., доцент, кафедра технології поліграфічного виробництва

Посилання

Elektronnyi resurs: http://gemius.com.ua/ua/aktualnosci/2009-02-04/01.

Elektronnyi resurs: http://www.mediabusiness.com.ua/content/view/11895/125/lang,uk/.

Elektronnyi resurs: http://marketinginflorida.com/index-2.html.

Vul' V. A. Jelektronnye izdanija. — Sankt-Peterburg: BHV. — 2003. — 560 s.

Petjushkin A. V. Osnovy bannernoj reklamy. — SPb.: BHV-Peterburg, 2002. — 464 s.

Krutko T. Verbalni sposoby perekonannia u banernii reklami // Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu im. Tarasa Shevchenka. Inozemna filolohiia. — K.: Vyd.-polihraf. tsentr «Kyiv. u-t», 2005. — № 39. — S. 32—35.

Butenko N. Iu. Sotsialna psykholohiia v reklami: Navch. posib. — K.: KNEU, 2006. — 384 s.

T. H. Nelson. Complex information processing: a file structure for the complex, the changing and the indeterminate, Proceedings of the 20th National Conference, p. 84—100, August 24—26, 1965, Cleveland, Ohio, United States.

Chepmen, Najdzhel, Chepmen, Dzhenni. Cifrovye tehnologii mul'timedia, 2-e izdanie: Per. s angl. — M.: Izdatel'skij dom «Vіl'jams», 2006. — 624 s.

Bush V. As We May Think //Atlantic Montly. — 1945. — N.7. — P. 101—108.

Jepshtejn V. L. Antropocentricheskoe informacionnoe vzaimodejstvie (voprosy terminologii) // Problemy upravlenija. — 2003. — № 1. — S. 28—33.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-12-29

Як цитувати

Киричок, Т. Ю. (2008). Використання переваг гіпертекстових технологій в мережевій рекламі. Технологія і техніка друкарства, (3-4(21-22), 74–79. https://doi.org/10.20535/2077-7264.3-4(21-22).2008.58843

Номер

Розділ

Технологічні процеси