Формування конкурентних переваг спеціалізованого видавництва на основі маркетингової стратегії (на матеріалах ДНВП «Картографія»)

Автор(и)

  • М. С. Кукайло Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»), Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.1-2(23-24).2009.58481

Ключові слова:

спеціалізоване видавництво, маркетингова стратегія, картографічна продукція

Анотація

Досліджено та висвітлено основні конкурентні переваги ДНВП «Картографія» на ринку картографічної продукції, що сформовані на основі маркетингової стратегії, описано методи роботи підприємства зі збереження та поліпшення своїх конкурентних переваг.

Посилання

Pavlova V. A. Konkurentospromozhnist pidpryiemstva: otsinka ta stratehiia zabezpechennia: Monohrafiia. — Dnipropetrovsk: Vyd-vo DUEP, 2006. — 276 s.

Dolzhanskyi I. Z., Zahorna T. O. Konkurentospromozhnist pidpryiemstva. — K.: Tsentr navchalnoi literatury, 2002. — 282 s.

Porter M. Stratehiia konkurentsii i metodyka analizu haluzei i diialnosti konkurentiv. — K.: Osnovy, 1997. — 451 s.

Fathutdinov R. A. Upravlenie konkurentosposobnost'ju organizacii: Ucheb. posobie. — M.: Jeksmo, 2004. — 544 s.

Pelishenko V. P. Marketynhovyi menedzhment: Navch. posib. — K.: TsUL, 2003. — 200 s.

Sossa R. I. Istoriia stvorennia i funktsionuvannia DNVP «Kartohrafiia». — K.: Kartohrafiia, 2002. — 456 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-05-29

Як цитувати

Кукайло, М. С. (2009). Формування конкурентних переваг спеціалізованого видавництва на основі маркетингової стратегії (на матеріалах ДНВП «Картографія»). Технологія і техніка друкарства, (1-2(23-24), 117–123. https://doi.org/10.20535/2077-7264.1-2(23-24).2009.58481

Номер

Розділ

Менеджмент виробництва