Побудова моделі ринку друкованої продукції України
DOI:
https://doi.org/10.20535/2077-7264.4(26).2009.57872Ключові слова:
модель ринку, друкована продукція України, випуск виданьАнотація
На підставі аналізу випуску видань в Україні за 1991-2007 рр. побудовано модель ринку друкованої продукції.
Посилання
Durniak B. V. Vydavnycho-polihrafichna haluz Ukrainy: stan, problemy, tendentsii. Statystychno-hrafichnyi ohliad. [Tekst] : monohr. / B. V. Durniak, A. M. Shtanhret, O. V. Melnykov. — Lviv : Ukr. akad. drukarstva, 2006. — 274 s.
Pechatnye sredstva informacii v 2010 godu. Bol'she? Men'she? Ischeznut? [Tekst] // Doklad kompanii «Heidelberg». 1997.
Chesnakov V. A. Poligrafija Rossii — shag v tret'e tysjacheletie [Tekst] : [sb. mat.] / V. A. Chesnakov, N. V. Sakijan, A. E. Shvarc, I. N. Smirennyj i dr. — M. : Avgust Borg, 2002. — 544 s.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 T. Olianyshen, Andrii Shtanhret
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.