Побудова моделі ринку друкованої продукції України

Автор(и)

  • Т. В. Олянишен Національний лісотехнічний університет України (Львів), Ukraine
  • Андрій Михайлович Штангрет Українська академія друкарства (УАД, Львів), Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.4(26).2009.57872

Ключові слова:

модель ринку, друкована продукція України, випуск видань

Анотація

На підставі аналізу випуску видань в Україні за 1991-2007 рр. побудовано модель ринку друкованої продукції.

Біографія автора

Андрій Михайлович Штангрет, Українська академія друкарства (УАД, Львів)

к.е.н., доцент

Посилання

Durniak B. V. Vydavnycho-polihrafichna haluz Ukrainy: stan, problemy, tendentsii. Statystychno-hrafichnyi ohliad. [Tekst] : monohr. / B. V. Durniak, A. M. Shtanhret, O. V. Melnykov. — Lviv : Ukr. akad. drukarstva, 2006. — 274 s.

Pechatnye sredstva informacii v 2010 godu. Bol'she? Men'she? Ischeznut? [Tekst] // Doklad kompanii «Heidelberg». 1997.

Chesnakov V. A. Poligrafija Rossii — shag v tret'e tysjacheletie [Tekst] : [sb. mat.] / V. A. Chesnakov, N. V. Sakijan, A. E. Shvarc, I. N. Smirennyj i dr. — M. : Avgust Borg, 2002. — 544 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-12-28

Як цитувати

Олянишен, Т. В., & Штангрет, А. М. (2009). Побудова моделі ринку друкованої продукції України. Технологія і техніка друкарства, (4(26), 151–159. https://doi.org/10.20535/2077-7264.4(26).2009.57872

Номер

Розділ

Менеджмент виробництва