Металізовані фарби для продукції рекламного спрямування

Автор(и)

  • Андрій Сергійович Морозов Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Ukraine
  • Є. Ю. Гаврищака Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Ukraine
  • В. К. Кіча Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.3(33).2011.52358

Ключові слова:

металізовані фарби, рекламна продукція, споживач

Анотація

Розглянуто питання про сучасні тенденції впливу ефекту «металізації» на сприйняття продукції рекламного напряму потенційним споживачем.

Біографії авторів

Андрій Сергійович Морозов, Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

к.т.н., доцент, кафедра технології поліграфічного виробництва

Є. Ю. Гаврищака, Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

студентка

В. К. Кіча, Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

студентка

Посилання

Morozov A. S. Stabilizatsiia metalizovanykh koloidnykh rozchyniv polihrafichnoho pryznachennia / A. S. Morozov // Tekhnolohiia i tekhnika drukarstva. — 2008. — № 1. — S. 110—117.

Kyrychok P. O. Metalevi poroshky v polihrafichnykh tekhnolohiiakh yak chynnyk optymizatsii spozhyvatskykh vlastyvostei etyketochnykh i pakovalnykh vyrobiv / P. O. Kyrychok, T. A. Roik, A. S. Morozov, K. I. Savchenko // Tekhnolohiia i tekhnika drukarstva. — 2007. — № 3–4. — S. 137—143.

Metallizirovannye plenki dlja prodovol'stvennoj upakovki [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu: URL : http//www/meatbranch/com/publ/view/316.html. — Nazva z ekranu.

Kak dobit'sja «metallicheskogo» jeffekta? [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu : URL : http //www/kursiv.ru/kursivnew/format-magazine/archive/17/4. phptext. — Nazva z ekranu / Zhurnal «Format». — 2006. — № 3.

Dul'kin A. V. Psihologija potrebitel'skoj motivacii [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu : URL : http:// www.marketing.spb.ru/read/ article/a51.htm. — Nazva z ekranu.

Model' pokupatel'skih motivov SABONE [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu : URL : http://www.glossostav.ru/49. — Nazva z ekranu.

Osobennosti proizvodstva poligraficheskoj produkcii [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu : URL : http://leokon.ru/articles/osobennosti-proizvodstva-poligraficheskoj-produkci.html. — Nazva z ekranu.

Morozov S. I. Tendentsii rozvytku pererobky metalevykh vidkhodiv / Morozov S. I., Morozov A. S. // Tekhnolohiia i tekhnika drukarstva. — 2010. — № 2. — S. 103—114.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-09-27

Як цитувати

Морозов, А. С., Гаврищака, Є. Ю., & Кіча, В. К. (2011). Металізовані фарби для продукції рекламного спрямування. Технологія і техніка друкарства, (3(33), 123–128. https://doi.org/10.20535/2077-7264.3(33).2011.52358

Номер

Розділ

Поліграфічні матеріали