Брендбук: проблема визначення терміну

Автор(и)

  • Оксана Олександрівна Балюн Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Ukraine https://orcid.org/0000-0001-7915-5424

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.4(46).2014.39165

Ключові слова:

брендбук, термін, гайдлайн, кат-гайд, логобук

Анотація

У статті аналізуються різні визначення терміну та структури «брендбуку», запропоновано класифікацію визначень терміну

Біографія автора

Оксана Олександрівна Балюн, Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

к.і.н., ст. викладач, кафедра видавничої справи і редагування

Посилання

Voronin S. V. Formirovanie tovarnyh znakov i brendov. Spravochnik / S. V. Voronin. — M. : Izdatel’stvo «Kopiring», 2010. — 168 s.

Kotler F. Osnovy marketinga [Elektronnyi resurs] // Vil’jams. — Rezhym dostupu do resursu : http://www.koob.ru/kotler_filip/mark_basics.

Romat E. V. Reklama : Uchebnik dlja studentov special’nosti «Marketing» / Evgenij Viktorovich Romat. — Kiev, Har’kov : NVF «Studcentr», 2000. — 480 s. — (3).

Rajs Je. 22 zakona sozdanija brenda / Jel Rajs, Lora Rajs. — M. : AST, 2003. — 159 s.

Traut D. Bol’shie brendy — bol’shij problemy [Elektronnyi resurs] / Dzhek Traut. — Rezhym dostupu do resursu : http://www.klex.ru/35a.

Elina E. A. Semiotika reklamy / E. A. Elina. — M. : Dashkov i Ko, 2009. — 136 s.

Aaker D. Sozdanie sil’nih brendov / Devid Aaker. — M. : Izdatel’skij dom Grebennikova, 2003. — 340 s.

Tul’chins’kij G. L. Brend-integrirovannyj menedzhment : kazhdyj sotrudnik v otvete za brend / Tul’chinskij Grigorij L’vovich, Terent’eva Valerija Igorevna. — Moskva : Vershina, 2006. — 352 s.

Sereda K. N. Spravochnik po reklame / K. N. Sereda. — Rostov n/D : Feniks, 2010. — 301 s.

Brendbuk. Logotip. Firmennyj stil’ [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu do resursu : (http://antargo.com.ua/ru/stati/glavnaya-kniga-kompanii-brendbuk.html).

Sozdanie brendbuka [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu do resursu : http://md-design.com.ua/notes/chto-takoe-brendbuk-i-zachem-on-nujen/.

Slovar’ biznes terminov [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu do resursu : http://dic.academic.ru/dic.nsf/business/18137.

Chto takoe brendbuk? [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu do resursu : http://blogbrandaid.com/brandaid-design/%D1%87% D1%82% D0%BE-%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B5-%D0% B1% D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B1%D1%83%D0%BA/.

Slovar’ reklamnyh terminov [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu do resursu : http://grif-reklama.ru/about/dictionary.

Chem otlichaetsja brendbuk ot gajdlajna [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu do resursu : http://www.re-branding.ru/articles/chem-otlichaetsya-brendbuk-ot-gaidlaina.

Vsja pravda o brendbukah : Brandbook, Guideline, Cut-guide [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu do resursu : http://www.adme.ru/tvorchestvo-reklama/vsya-pravda-o-brendbukah-brandbook-guideline-cut-guide-6580/.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-25

Як цитувати

Балюн, О. О. (2014). Брендбук: проблема визначення терміну. Технологія і техніка друкарства, (4(46), 98–104. https://doi.org/10.20535/2077-7264.4(46).2014.39165

Номер

Розділ

Видавнича справа та редагування