Метод розроблення концептуальних прототипів електронних видань для планшетних комп’ютерів

Автор(и)

  • Юрій Володимирович Ратушняк Українська академія друкарства, Львів, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.2(44).2014.31828

Ключові слова:

автоматизована система проектування, електронне видання, інтерфейс, інформаційна технологія, концептуальний прототип, метод, планшетний комп’ютер, проектування, розроблення

Анотація

У процесі проектування електронних видань для планшетних комп’ютерів використовують різноманітні методи й апаратно-програмні засоби розроблення прототипів. Дослідження та створення нових ефективних методів отримання концептуальних прототипів електронних видань для планшетних комп’ютерів є актуальним і доцільним завданням. У роботі його вдалося виконати з використанням методів системного аналізу. Таким чином, проаналізовано найбільш відомі способи отримання інтерактивних структурних прототипів системи на основі її паперових зразків. Запропоновано метод розроблення концептуальних прототипів і показано його місце у структурі інформаційної технології проектування електронних видань для планшетних комп’ютерів. Визначено перелік потенційних недоліків пропонованої автоматизованої системи проектування. Наведено приклад застосування запропонованого методу. Названо апаратно-програмне забезпечення, потрібне для розроблення автоматизованої системи проектування концептуальних прототипів електронних видань для планшетних комп’ютерів. Створено макет інтерфейсу початкового екрана автоматизованої системи проектування і розглянуто його компоненти.

Біографія автора

Юрій Володимирович Ратушняк, Українська академія друкарства, Львів

аспірант

Посилання

Ratushniak Iu. V. Funktsionalna model protsesu proektuvannia elektronnykh vydannia dlia planshetnykh komp’iuteriv / Iu. V. Ratushniak // Polihrafiia i vydavnycha sprava. — 2013. — № 1 2(61 62). — S. 41 51.

Ratushniak Iu. V. Struktura informatsiinoi tekhnolohii proektuvannia elektronnykh vydan dlia planshetnykh komp’iuteriv / Iu. V. Ratushniak // Tekhnolohiia i tekhnika drukarstva. — 2014. — № 1(43). — S. 55 67.

Hartson R. The UX Book : Process and guidelines for ensuring a quality user experience / R. Hartson, P. Pyla. — NY : Morgan Kaufmann, 2012. — 968 p.

Bolchini D. Feature : «Paper in screen» prototyping : an agile technique to anticipate the mobile experience / D. Bolchini, D. Pulido, A. Faiola // ACM interactions, XVI.4, July/August 2009. — P. 2933.

POP — Prototyping on paper [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu : https://popapp.in/.

UXPin paper prototyping notepads [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu : http://uxpin.com/products.html.

Holzmann C. Building interactive prototypes of mobile user interfaces with a digital pen / C. Holzmann, M. Vogler // APCHI’12, August 2821, 2012, Matsue-city, Shimane, Japen. — P. 159168.

Wilson P. Active story : a low fidelity prototyping and distributed usability testing tool for agile teams. University of Calgary, MSc thesis, August 2008.

Landay J. Interactive sketching for the early stages of user interface design. PhD thesis, Carnegie Mellon University, 1996.

Lin J. A visual language for sketching large and complex interactive designs / J. Lin, M. Thomsen, J. Landay // In proceedings of the SIGCHI conference on Human factors in computing systems: Changing our world, changing ourselves, ACM (2002), P. 307314.

Davies T. Designing with paper prototyping [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu : http://www.uxbooth.com/articles/paper-prototyping/.

Hoober S. Common misconceptions about touch [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu : http://www.uxmatters.com/mt/archives/2013/03/common-misconceptions-about-touch.php.

Hinman R. The mobile frontier : a guide for designing mobile experiences / R. Hinman. — NY : Rosenfeld Media, 2012. — 264 p.

Sikos S. Web standards. Mastering HTML5, CSS3 and XML / S. Sikos. — NY : Apress, 2011. — 520 p.

Fling B. Mobile design and development / B. Fling. — Tokyo : Brian Fling, 2009. — 312 p.

Wargo J. PhoneGap essentials: building cross-platform mobile apps / J. Wargo. — London : AddisonWesley, 2012. — 360 p.

Neil T. Mobile design pattern gallery / T. Neil. — Cambridge : Nutshell, 2012. — 264 p.

Lumsden J. Human—computer interaction and innovation in handheld, mobile and wearable technologies / J. Lumsden. — Hershey : IGI Global, 2011. — 378 p.

Larman K. Primenenie UML 2.0 shablonov proektirovanija. Vvedenie v objektno-orientirovannyj analiz, proektirovanie i iterativnuju razrabotku : prakt. ruk. / K. Larman; [per. s angl.]. — 3-e izd. — M. : Vil’jams, 2009. — 736 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-06-23

Як цитувати

Ратушняк, Ю. В. (2014). Метод розроблення концептуальних прототипів електронних видань для планшетних комп’ютерів. Технологія і техніка друкарства, (2(44), 59–72. https://doi.org/10.20535/2077-7264.2(44).2014.31828

Номер

Розділ

Технологічні процеси