Комплексний показник якості паковань та рекламної продукції, що виготовлені вакуумним формуванням
DOI:
https://doi.org/10.20535/2077-7264.1(39).2013.31060Ключові слова:
комплексний показник якості, паковання, рекламна продукція, вакуумне формування, діаграма ІсікавиАнотація
У роботі представлено результати досліджень комплексного показника якості паковань та рекламної продукції, що виготовлені вакуумним формуванням, досліджено вплив факторів на якість виготовлення даного виду продукції методом експертних оцінок та розроблено діаграму Ісікави.
Посилання
Materialy dlja reklamy [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu : http://plastics.ua.
Osobennosti ispol’zovanija folievyh krasok [Elektronnyi resurs]. — Rezhym dostupu : http://www.compuart.ru/article.aspx?id=18624&iid=863.
Potrashkova L. V. Standartyzatsiia i metrolohiia u polihrafii. Konspekt lektsii dlia studentiv napriamu pidhotovky «Vydavnycho-polihrafichna sprava» vsikh form navchannia: navch. posib. / L. V. Potrashkova, Ie. M. Hrabovskyi. — Kharkiv : Vyd. KhNEU, 2011. — 75 s.
Velychko O. Vydavnycho-polihrafichna sprava : Praktykum z proektuvannia i rozrakhunku tekhnolohichnykh i vyrobnychykh protsesiv : navch. posib. / O. Velychko. — K. : VPTs «Kyivskyi universytet», 2009. — 520 s.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 O. Pryimenko, Olha Khmiliarchuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.