Чинники, що визначають потребу поліграфічного підприємства у виробничому технологічному обладнанні

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.1(79).2023.278136

Ключові слова:

поліграфічне обладнання, цифровий друк, ефективність виробництва, чинники впливу, продуктивність, технічне переоснащення, потреба в устаткуванні

Анотація

Питання ефективності використання поліграфічного устаткування стали особливо актуальними в умовах конкуренції та загального спаду економіки. У цьому зв’язку підприємства зацікавлені в прискоренні процесу заміни застарілої і впровадженні нової техніки та технологій з метою покращення використання основних виробничих фондів і одержання прибутку.

Метою статті є систематизація системи чинників, які формують потребу поліграфічного підприємства в основному технологічному устаткуванні.

Визначено сукупність таких чинників, яку можна класифікувати за двома групами. До першої групи відносяться зовнішні чинники: економічна політика держави, науково-технічний прогрес, конкуренція, попит на продукцію, що виробляється за допомогою основного технологічного устаткування, і до другої групи відносяться внутрішні чинники: заміна фізично і морально застарілого устаткування, технічне переоснащення виробництва, розширення або переорієнтація виробництва на нові види продукції.

В умовах спаду економіки зростає необхідність поліграфічного підприємства працювати під конкретного замовника, до основних вимог якого відносяться ціна, якість, короткі терміни виготовлення замовлення.

Таким вимогам можуть задовольнити лише сучасні види обладнання, як правило, з використанням цифрових технологій. Цифровий друк полегшує процес комунікації, дозволяє: створити прямий контакт між замовником та виробником за допомогою мережі, зменшити наклади без зниження ефективності використання основного технологічного обладнання, збільшити асортимент продукції, скоротити цикл виробництва, оперативне виробництво (скорочення складських запасів, розповсюдження через мережу, виробництво на місцях), прямий маркетинг.

Також пропонується методика розрахунку потреби в устаткуванні для новостворюваних і підприємств, що реконструюються.

Біографії авторів

Василь Олександрович Кохановський, НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського

канд. техн. наук, доц., кафедра машин і агрегатів поліграфічного виробництва

Оксана Володимирівна Зоренко, НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського

канд. техн. наук, доц., кафедра технології поліграфічного виробництва, відповідальний секретар збірника наукових праць «Технологія і техніка друкарства»

Розалія Анатоліївна Хохлова, НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського

канд. техн. наук, доц., кафедра репрографії

Посилання

Three Print Industry Focus Points 2023. Retrieved from https://blog.drupa.com/en/three-print-industry-focus-points-2023/.

Market Trends in the European Label Industry. Retrieved from http://printfuture.com/archives/business/market-trends-in-the-european-label-industry/.

Digital Commercial Printing at Mid-Drupa Cycle: Where are we now? Retrieved from http://printfuture.com/print-tribe/digital-commercial-printing-at-mid-drupa-cycle-where-are-we-now/.

8th drupa Global Trends Report 2022 Executive Summary. Retrieved from https://www.drupa.com/cgibin/md_drupa/lib/all/lob/return_download.cgi/8th_Global_Trends_Executive_Summary_EN.pdf?ticket=g_u_e_s_t&bid=7241&no_mime_type=0.

7th drupa Global Trends Report 2020 Executive Summary. Retrieved from https://www.drupa.com/cgibin/md_drupa/lib/all/lob/return_download.cgi/7th_drupa_Global_Trends_Executive_Summary_English.pdf?ticket=g_u_e_s_t&bid=5539&no_mime_type=0.

6th drupa Global Trends Report 2019 Executive Summary. Retrieved from https://www.drupa.com/cgibin/md_drupa/lib/all/lob/return_download.cgi/6th_drupa_Global_Trends_Executive_Summary_English.pdf?ticket=g_u_e_s_t&bid=4590&no_mime_type=0.

5th drupa Global Trends Report 2018 Executive Summary. Retrieved from https://www.drupa.com/cgibin/md_drupa/lib/all/lob/return_download.cgi/5th_Global_Trends_Executive_Summary_EN.pdf?ticket=g_u_e_s_t&bid=4582&no_mime_type=0.

4th drupa Global Trends Report 2017 Executive Summary. Retrieved from https://www.drupa.com/cgibin/md_drupa/lib/all/lob/return_download.cgi/4th_Global_Trends_Report_Executive_Summary_EN.pdf?ticket=g_u_e_s_t&bid=2606&no_mime_type=0.

Broudy, D., & Romano F. (2006). Personalized and Database Printing. Micro Publishing Press, 308 p.

Romano, F., Landolt, K., & Needham, M. (2007). Marketing for Digital Set: A Guide to Print Markets. Printing Industries Press, 104 p.

Thorp, J. (2016). Printing for Business; a Manuual of Printing Practice in Non-technical Idiom. Wentworth Press, 2002 p.

Shtefan, Ye. V., Roik, T. A., Zorenko, O. V., & Shostachuk, O. P. (2021). Metody tsyfrovoho upravlinnia polihrafichnymy protsesamy [Methods of Digital Control of Printing Processes]. Tekhnolohiia i tekhnika drukarstva, 2(72), 54–63. https://doi.org/10.20535/2077-7264.2(72).2021.242474 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-03

Як цитувати

Кохановський, В. О., Зоренко, О. В., & Хохлова, Р. А. (2023). Чинники, що визначають потребу поліграфічного підприємства у виробничому технологічному обладнанні. Технологія і техніка друкарства, (1(79), 71–76. https://doi.org/10.20535/2077-7264.1(79).2023.278136

Номер

Розділ

Машини і автоматизовані комплекси