Просування галузевої преси в умовах пандемії COVID-19

Автор(и)

  • Валентина Вареник Видавничо-поліграфічний інститут, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського", Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.2(72).2021.243251

Ключові слова:

пандемія COVID-19, криза, галузева преса, спеціалізована преса, медіа, просування, онлайн-захід

Анотація

Розглянуто основні проблеми, виклики та обмеження, які зумовили зміни у стратегіях просування та роботи галузевих періодик протягом 2020–2021 рр. Актуальність питання просування галузевої преси зумовлена важливою роллю цього типу видань у вирішенні викликів криз і формуванні інформаційної безпеки читачів.

Проаналізовано приклади антикризової діяльності окремих галузевих періодик в умовах пандемії COVID-19 методом case study. У результаті встановлено, що ключовими негативними наслідками пандемії, з якими довелося зіткнутися галузевій періодиці у контексті просування своєї продукції, стали скорочення доходів, проблеми дистрибуції паперових видань і скасування галузевих заходів. Як наслідок, видання, в яких значний відсоток доходів складає реклама, були змушені скоротити кількість номерів і готувати спарені видання.

Однак інформаційний дефіцит в умовах високого попиту на актуальні та достовірні джерела інформації послужив драйвером зростання інтересу до окремих періодик, які швидко та ефективно інформували про зміни в галузевому законодавстві, надавали інформаційну допомогу в кризових умовах, сприяючи поінформованості своєї аудиторії.

Основні види інновацій, які були застосовані під час пандемії галузевими видавництвами задля скорочення витрат та підвищення маржинальності бізнесу, передусім були пов’язані з інвестуванням ресурсів в організацію онлайн-заходів для фахового середовища та відкриттям пробного доступу до власних електронних товарів.

У постпандемічний період періодики будуть удосконалювати власні стратегії просування з урахуванням досвіду, здобутого в умовах коронакризи. Передусім це стосується зростання впливу цифрових комунікацій і скорочення шляхів взаємодії з аудиторією внаслідок спаду цікавості до галузевих заходів.

Біографія автора

Валентина Вареник, Видавничо-поліграфічний інститут, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського"

асп., кафедра видавничої справи та редагування

Посилання

Bacon, D. R., & Schneider, A. B. (2019). Exploring Sources of Marketing Knowledge for Small Business Decision Makers. Journal for Advancement of Marketing Education, 27(1), 1–12. Retrieved from http://www.mmaglobal.org/publications/JAME/JAME-Issues/JAME-2019-Vol27-Issue1/JAME-2019-Vol27-Issue1-Bacon-Schneider-pp1-12.pdf [in English].

Corrigan, T. F. (2018). Making Implicit Methods Explicit: Trade Press Analysis in the Political Economy of Communication. International Journal of Communication, 12, 2751–2772. Retrieved from https://ijoc.org/index.php/ijoc/article/view/6496 [in English].

Novhorodskyi, R. (2016). Internet-komunikatsii u roboti sotsialnoho pratsivnyka [Internet Communication in the Work of a Social Worker]. Visnyk Chernihivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu, Pedahohichni nauky, (133), 160–163. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_133_39 [in Ukrainian].

Forelle, M. C. (2018). ‘Then you are making riskless money’: A critical discourse analysis of credit default swap coverage in the financial trade press. Journal of Cultural Economy, 11(2), 97–109. doi: 10.1080/17530350.2017.1407815 [in English].

Church, S. P., Haigh, T., Widhalm, M., de Jalon, S. G., Babin, N., Carlton, J. S., Dunn, M., Fagan, K., Knutson, C. L., & Prokopy, L. S. (2017). Agricultural trade publications and the 2012 Midwestern U.S. drought: A missed opportunity for climate risk communication. Climate Risk Management, 15, 45–60. doi: 10.1016/j.crm.2016.10.006 [in English].

Paliichuk, A. (2014). Kharakterni zminy v typolohichnii strukturi periodychnykh vydan Ukrainy (1991–1998 rr.) [There have been Characteristic Changes in the Publication Type Structure of Periodicals in Ukraine in 1991–1998]. Visnyk Lvivskoho universytetu, Zhurnalistyka, (39(2)), 248–252. doi: 10.30970/vjo.2014.39.5668 [in Ukrainian].

Myroniuk, D. (2015) Kontseptsiia vydannia — v umovakh vyzhyvannia [Concept of Edition — in Survival Conditions]. Scientific Bulletin of the International Humanities University, Philology, 2(19), 174–176. Retrieved from http://www.vestnik-philology.mgu.od.ua/archive/v19/part_2/49.pdf [in Ukrainian].

Vytvytska, J. (2014). Funktsionuvannia ta realizatsiia drukovanoho brendovoho mediaproduktu na ukrainskomu media rynku [Implementation and Functioning Brand Press in Ukrainian Mediamarket]. Visnyk Lvivskoho universytetu, Zhurnalistyka, 39, 36–41. doi: 10.30970/vjo.2014.39.5443 [in Ukrainian].

Sudyn, A. (2010). Vplyv reklamy na funktsionuvannia fakhovoi periodyky (na prykladi vydavnycho-polihrafichnoi haluzi) [Effects of Advertising in the Running of Professional Magazines (Exemplified by Printing and Publishing Branch)]. Tele- ta radiozhurnalistyka, 9(1), 340–345 [in Ukrainian].

Trishchuk, O., Hrytsenko, O., Fihol, N., Faichuk, T., & Teremko, V. (2020). Internet Media During the COVID-19 Crisis. Cuestiones Políticas, 38(Especial II), 264–275. doi: 10.46398/cuestpol.382e.20 [in English].

Tanasychuk, A., Sirenko, S., & Hromova, O. (2020). Zasoby prosuvannia brendu v umovakh retsesii [Means of Brand Promotion in Recession]. Efektyvna ekonomika, 5. doi: 10.32702/2307-2105-2020.5.9 [in Ukrainian].

(2020). Kontakty ta peredplata [Contacts and Subscription]. Vashe zdorov’ia. Retrieved from https://www.vz.kiev.ua/info/.

Savytskyi, O. (2020). ZMI pid chas pandemii: ukrainski media poterpaiut vid braku reklamy [Media during the Pandemic: Ukrainian Media Suffer from Lack of Advertising]. Deutsche Welle. Retrieved from http://p.dw.com/p/3bY95 [in Ukrainian].

(2020). ‘Pakuvalna industriia – 2020’: u Briukhovychakh bilia Lvova [‘Packaging industry – 2020’: in Bryukhovychi near Lviv]. Upakovka. Retrieved from http://www.upakjour.com.ua/zhurnal-upakovka/statt%D1%96/prezentacz%D1%96%D1%97/%C2%ABpakuvalna-%D1%96ndustr%D1%96ya-%E2%80%93-2020%C2%BB-u-bryuxovichax-b%D1%96lya-lvova [in Ukrainian].

(2020). 74 tysiachi fakhivtsiv doluchylysia do Vseukrainskoho antykryzovoho onlain-marafonu vid MCFR [74 Thousand Specialists Joined the All-Ukrainian Anti-Crisis Online Marathon from MCFR]. Medychna sprava. Retrieved from http://www.medsprava.com.ua/news/2853-74-tisyach-fahvtsv-doluchilisya-do-vseukranskogo-antikrizovogo-onlayn-marafonu-vd-mcfr [in Ukrainian].

(2020). Zaproshuiemo na konferentsiiu HR for Business. Tsohorich spikery hovoriat pro People VS Money [Welcome to the HR for Business Conference. This Year the Speakers are Talking about People VS Money ]. Kadrovyk-01. Retrieved from https://www.kadrovik01.com.ua/news/6612-zaproshumo-na-konferentsyu-hr-for-business-tsogorch-spkeri-govoryat-pro-people-vs-money [in Ukrainian].

Jezhyzhanska, T. S. (2012). Korporatyvni komunikatsii v umovakh kryzy [Corporative Communications іn a Crisis]. Masova komunikatsiia: istoriia, sohodennia, perspektyvy, 1(1), 5–10. Retrieved from https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8585 [in Ukrainian].

Yanenko, Y. (2020). Osoblyvosti reprezentatsii pandemii COVID-19 v ukrainskykh internet-ZMI [Peculiarities of the Representation of the COVID-19 Pandemic in the Ukrainian Online Media]. Obraz, 34(2), 15–23. doi: 10.21272/Obraz.2020.2(34)-15-23 [in Ukrainian].

Pysarenko, L. M. (2020). Vysvitlennia temy pandemii koronavirusu COVID-19 v odeskykh ZMI [Coverage of the Pandemic of the Coronavirus COVID-19 in the Odessa Media]. Proceedings of the International. scientific-practical conf. ‘Legal life of modern Ukraine’, Vol. 1, Odessa, May 15, 2020. (pp. 442–445). Odessa: Helvetyka [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-29

Як цитувати

Вареник, В. (2021). Просування галузевої преси в умовах пандемії COVID-19. Технологія і техніка друкарства, (2(72), 74–82. https://doi.org/10.20535/2077-7264.2(72).2021.243251

Номер

Розділ

Соціальні комунікації