Ретроспективи становлення конференції «Technology Entertainment Design» (TED) як бренда

Автор(и)

  • Аеліта Василівна Литвин Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського), Україна https://orcid.org/0000-0003-3897-6175
  • Інна Григорівна Романченко Білоцерківський інститут економіки та управління Університету "Україна", Україна https://orcid.org/0000-0002-1764-0720

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.4(66).2019.200135

Ключові слова:

публічні виступи, TED

Анотація

У статті розглянуто історичні аспекти та чинники, що сприяли становленню TED, оскільки діяльність конференції не лише не втрачає свої позиції протягом тридцяти років, а продовжує набувати всесвітньої популярності. Проаналізовані джерела дали змогу виокремити ряд таких чинників, зокрема: збільшення кількості цікавих проектів та ініціатив, започаткованих TED, унікальність формату конференції; особливості добору спікерів, актуальність тем виступів, вимоги до виголошення промов, охоплення різних цільових аудиторій, залучення інноваційних технологій.

Біографії авторів

Аеліта Василівна Литвин, Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського)

канд. іст. наук, доц., кафедра видавничої справи та редагування

Інна Григорівна Романченко, Білоцерківський інститут економіки та управління Університету "Україна"

канд. іст. наук, зав. кафедри інформаційної аналітики, фінансів та банківської справи

Посилання

Anderson, K. (2016). TED Talks. Slova menyayut mir. Pervoe ofitsial’noe rukovodstvo po publichnym vystupleniyam. Moscow: Eksmo, 288 p. [in Russian].

Anderson, K. (2017). Uspishni vystupy na TED. Retsepty naikrashchykh spikeriv. Kyiv: Nash format, 256 p. [in Ukrainian].

Karmin, G. (2017). Prezentatsii v stile TED: 9 priemov luchshikh v mire vystupleniy. Moscow: Al’pina Pablisher, 254 p. [in Russian].

Kurbanova, A. (2018). Shcho take TEDx ta chomu varto vytrachaty chas na perehliad tsykh video. Nachasi. Retrieved from https://nachasi.com/2018/04/26/shho-take-tedx/ [in Ukrainian].

(2015). TED — idei, dostoynye rasprostraneniya. Vestnik Kipra. Retrieved from https://www.vkcyprus.com/articles/1257-ted-idei-dostojnye-rasprostraneniya [in Russian].

Sokolova, E. TED — chto eto, kakie idei dostoyny global’nogo rasprostraneniya i kak eto proiskhodit. Finansovyy vopros. Retrieved from http://finvopros.com/ted-chto-eto.html [in Russian].

Tolokolnikova, K. (2017). Kerivnyk TED Kris Anderson: ‘Vsi vdali vystupy pochynaiutsia z bazhannia zrobyty audytorii podarunok’. Ukrainska pravda. Zhyttia. Retrieved from https://life.pravda.com.ua/society/2017/02/24/ 222748/" href="https://life.pravda.com.ua/society/2017/02/24/%20222748/">https://life.pravda.com.ua/society/2017/02/24/ 222748/ [in Ukrainian].

Fomina, E. (2018). Kak ustroeny konferentsii TEDx v Rossii i chem oni otlichayutsya ot zapadnykh TED. Stil. Retrieved from https://style.rbc.ru/life/5b6bf3349a7947c31e52bf3c [in Russian].

About TED-Ed. TED. Ideas worth spreading. Retrieved from https://www.ted.com/about/programs-initiatives/ted-ed [in English].

(2014). Scripture Natasha. What is the TED Prize (and how can you win next year’s)? TED Blog. Retrieved from https://blog.ted.com/what-is-the-ted-prize-and-how-can-you-win-next-years/ [in English].

TED Conference. Retrieved from https://www.ted.com/attend/conferences/ted-conference [in English].

TED Fellows Program. TED. Ideas worth spreading. Retrieved from https://www.ted.com/participate/ted-fellows-program [in English].

TED. Ideas worth spreading. Retrieved from https://www.ted.com/ [in English].

(2017). TEDGlobal: Recent past TEDGlobal conferences. TED. Ideas worth spreading. Retrieved from https://www.ted.com/attend/conferences/tedglobal [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-30

Як цитувати

Литвин, А. В., & Романченко, І. Г. (2019). Ретроспективи становлення конференції «Technology Entertainment Design» (TED) як бренда. Технологія і техніка друкарства, (4(66), 86–94. https://doi.org/10.20535/2077-7264.4(66).2019.200135

Номер

Розділ

Соціальні комунікації