Текстовий контент сайту як жанр реклами

Автор(и)

  • Петро Олексійович Киричок Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»), Ukraine https://orcid.org/0000-0002-4692-6867
  • А. О. Дем’янова Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»), Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.1-2(23-24).2009.58505

Ключові слова:

текстовий контент, сайт, реклама, інтернет

Анотація

Досліджено особливості веб-текстів рекламного призначення. Узагальнено вимоги до рекламних текстів у мережі на основі трьох параметрів: веб-середовище, реклама та «розкрутка» сайту. Розглянуто сайти за їх відношенням до реклами — самостійні ресурси та суто рекламні сайти. Проаналізовано стан вітчизняного рекламного контенту на прикладі сайтів українського сегменту Інтернету.

Біографія автора

Петро Олексійович Киричок, Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»)

д.т.н., професор, заслужений діяч науки і техніки України; директор ВПІ, зав. кафедри технології поліграфічного виробництва; голова редколегії, головний редактор збірника наукових праць "Технологія і техніка друкарства"

Посилання

Mel'nik V. Tekstovyj kontent: osnovnye pravila veb-kopirajtinga / V. Mel'nik // http://azurel10n.com.ua/ar_wrules.htm. — 2008. — 10 zhovt. [data vidviduv.].

Ivanova K. A. Kopirajting: sekrety sostavlenija reklamnyh i PR-tekstov / K. A. Ivanova. — SPb. : Piter, 2008. — 160 s. — ISBN 978-5-469-02208-8.

Vasil'ev G. A. Jelektronnyj biznes: reklama v Internete / G. A. Vasil'ev, D. A. Zabegalin. — M. : JuNITI-DANA, 2007. — 183 s. — ISBN 978-5-238-01346-6.

Henning K. The seven qualities of highly successful web writing / K. Henning // http://www.clickz.com/833861. — 2000. — 12 hrud. [data rozmishch.].

Mandrui smilyvo z Gorgany.com // http://www.gorgany.com/about_us.php. — 2008. — 14 lystop. [data vidviduv.].

Aktsiia dlia Internet-mahazyniv // http://cikavo.com/article/3913.html. — 2008. — 26 lyp. [data rozmishch.].

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-05-29

Як цитувати

Киричок, П. О., & Дем’янова, А. О. (2009). Текстовий контент сайту як жанр реклами. Технологія і техніка друкарства, (1-2(23-24), 173–179. https://doi.org/10.20535/2077-7264.1-2(23-24).2009.58505

Номер

Розділ

Дизайн (моделювання, оформлення видань та паковань, Web-дизайн)