Поняття конкурентоспроможності продукції в сучасних умовах

Автор(и)

  • С. В. Іваненко Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»), Україна
  • Алла Володимирівна Кваско Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»), Україна https://orcid.org/0000-0002-7726-4501

DOI:

https://doi.org/10.20535/2077-7264.1(27).2010.57289

Ключові слова:

конкурентоспроможність продукції, недоліки, підприємство

Анотація

У роботі досліджується суть поняття конкурентоспроможності продукції підприємства в сучасних умовах. Зосереджено увагу на недоліках визначення цього поняття різних авторів. Викладено власні погляди до розуміння конкурентоспроможності продукції та сформульовано власне визначення цього поняття.

Біографія автора

Алла Володимирівна Кваско, Видавничо-поліграфічний інститут Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (ВПІ НТУУ «КПІ»)

к.е.н., доцент, кафедра органiзацiї видавничої cправи, полiграфiї та книгорозповсюдження

Посилання

Pastushchyn V. Suchasni pohliady na konkurentospromozhnist produktsii yak ekonomichnu katehoriiu [Tekst] / V. Pastushchyn // Nauka moloda. — 2006. — № 6. — S. 24—27.

Boboiev O. M. Imidzh pidpryiemstva yak element konkurentospromozhnosti [Tekst] / O. M. Boboiev // Finansovi mekhanizmy ta orhanizatsiino-upravlinski zasady staloho rozvytku sub’iektiv ekonomichnoi diialnosti. — 2007. — S. 145.

Rubanova M. V. Pokaznyky ta kryterii pidvyshchennia konkurentospromozhnosti produktsii promyslovoho pidpryiemstva [Tekst] / M. V. Rubanov // Trudы Odesskoho polytekhnycheskoho unyversyteta. — 2009. — № 1(31). — S. 221—224.

Ermolov M. O. Chem otlichaetsja konkurentosposobnost' firmy ot konkurentosposobnosti tovara [Tekst] / M. O. Ermolov // Kak prodat' vash tovar na rynke : Spravochnik. — M. : Mysl', 1990. — S. 228—241.

Zakon Ukrainy «Pro zasady derzhavnoi polityky u sferi upravlinnia yakistiu produktsii (tovariv, protsesiv, robit, posluh)» [Elektronnyi resurs] : Kyivskyi oblasnyi naukovo-vyrobnychyi tsentr standartyzatsii, metrolohii ta sertyfikatsii. — Rezhym dostupu : http://www.bcdst.kiev.ua. — Nazva z ekranu.

Buhalkov M. Marketing [Tekst] / M. Buhalkov. — M. : Jekonomika, 2001. — 276 s.

Ekonomika pidpryiemstva [Tekst] : Pidruchnyk / Za zah. red. S. F. Pokropyvnoho. — 2-he vyd., pererob. ta dopovn. — K. : KNEU, 2000. — 528 s., il.

Rajzberg B. A. Sovremennyj jekonomicheskij slovar' [Tekst] / B. A. Rajzberg, L. Sh. Lozovskij, E. B. Starodubceva — 2-e izd., ispr. — M. : INFRA-M, 1999. — 479 s.

Sivachenko I. Iu. ta in. Upravlinnia mizhnarodnoiu konkurentospromozhnistiu pidpryiemstv [Tekst] : navch. posibnyk / Za red. I. Iu. Sivachenka, Iu. H. Kozaka, Iu. I. Yekhanurova. — K. : Tsentr navchalnoi literatury, 2006. — 456 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-03-29

Як цитувати

Іваненко, С. В., & Кваско, А. В. (2010). Поняття конкурентоспроможності продукції в сучасних умовах. Технологія і техніка друкарства, (1(27), 209–213. https://doi.org/10.20535/2077-7264.1(27).2010.57289

Номер

Розділ

Менеджмент виробництва